Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] undbannes


Marknielsen

Recommended Posts

 

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:164630480

Hvorfor skal du unbannes: jeg skal udnbannes for jeg spille ikke men det var min ven der spille men amin tror ikke på det jeg sad i baggrund for at telte for min ven spille kan kan ikke lige at telte for andre så spurt jeg mo jeg må gøre noget så sagde amin ja og så skynde min ven ham han sage at jeg måtte ps jeg er lidt ordblind

______________________________

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:164630480

Grund: RDM x2 - Skyder på random personer - Skyder staff i case x2 - Bruger sin ven som undskyldning - V 001

Navn: marknielsen

AdminID: STEAM_0:0:63561031 - Mads Madsen [headadmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 21-04-17 16:34


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Marcus

Link til kommentar
Del på andre sites

Det starter ud med at du skyder random rundt på alle mulige forskellige. Jeg tager der så op i minge, og du siger meget meget hurtigt,"Amen det var min ven". Jeg spørger så ind til hvorfor i lyder ens, og du siger som du også skriver her, at du snakkede for ham. Dog efter en lille snak var det lige pludseligt din tvillingebror som havde spillet, og ikke din ven, og alt virkede helt underligt.

 

Når, men det ender så ud i at jeg vil give dig en uges ban. Jeg er igang med at skrive det, og du fik også at vide at du desvære vil blive smidt ud i en uges tid. Dog vælger du så at skyde mig midt i det hele, og skyder også en anden staff som står AFK oppe på taget. Efter hendelsen leaver du så, nok for at undgå ban.

 

Som det er lige nu ser jeg ingen grund til at du bliver unbanned, medmindre du kan finde en meget god grundt til hvorfor alt skete, og faktisk fortælle sandheden.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 hours ago, DetBareMads said:

 

Jeg var bange for at blive smidt ud af Starvores for altid men det bliver jeg så det må du undskylde kan jeg kan jeg ikke komme på en prøve i en måned og så kan du se om jeg går det godt nok

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Marknielsen said:

Jeg var bange for at blive smidt ud af Starvores for altid men det bliver jeg så det må du undskylde kan jeg kan jeg ikke komme på en prøve i en måned og så kan du se om jeg går det godt nok

 

Det der undre mig meget er, at du skyder både mig, og en anden staff lige inden du leaver. Det ser jeg da ingen grund til

Link til kommentar
Del på andre sites

22 hours ago, Marknielsen said:

Det var dumt af og jeg er meget ked af det jeg vil gerne ind igen jeg læse alle regler for det er den bedste server

 

Vil stadig gerne have det på den rene om det faktisk var dig, eller "din ven" som du siger. Syntes nemlig der virker rigtig dumt det her

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, DetBareMads said:

Vil stadig gerne have det på den rene om det faktisk var dig, eller "din ven" som du siger. Syntes nemlig der virker rigtig dumt det her

Det var mig der spillede det må du undskylde jeg skulle aldrig have fløjet løjet over får  dig Undskyld det er Danmarks bedste 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.