Hop til indhold
Stavox

Skal bruge mig en ny pc :)


Gammel Account (Bims)

Recommended Posts

1 hour ago, Bims said:

 

Det er fint at du ikke selv vil samle den, men så få en til det.

Den der computer er et rip-off. Den jeg linkede er billigere og har specs der flere tusinde kroner mere værd (grafikkortet i den du har linket koster ~2k. Det jeg har linket koster ~5.5k, og cpuen er en helt del bedre).

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutter siden, Dynn skrev:

 

Det er fint at du ikke selv vil samle den, men så få en til det.

Den der computer er et rip-off. Den jeg linkede er billigere og har specs der flere tusinde kroner mere værd (grafikkortet i den du har linket koster ~2k. Det jeg har linket koster ~5.5k, og cpuen er en helt del bedre).

Jeg tænker også over det. Måske den ikke er helt god den jeg linkede til :/

@Højz LCN faktisk kunne jeg godt tænke mig en PC til omrking under 8k. 

Helst fra en dansk hjemme side :) 

Nu når du har styr på det såååå :D 

Ikke saml selv hehe. Og det skal bare fungere til Gaming. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du vil, spare penge så køb en PC til 4000-5000 kroner. Så kan du købe nogle dele til din computer og opgradere. Spiller du ikke kun Garry's mod hvis så har du slet ikke brug for sådan en dyr computer. Kunne godt forstå hvis du ville spille Ark survival Battlefield 1 eller GTA på high settings

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutes ago, MagnusDK said:

Hvis du vil, spare penge så køb en PC til 4000-5000 kroner. Så kan du købe nogle dele til din computer og opgradere. Spiller du ikke kun Garry's mod hvis så har du slet ikke brug for sådan en dyr computer. Kunne godt forstå hvis du ville spille Ark survival Battlefield 1 eller GTA på high settings

 

Det er en dum løsning? Så ender han med at købe dele to gange? Hvis han kun vælger at opgradere lidt at gangen, kommer det billige udstyr bare til at være bottleneck for det gode, og så kan det være det samme.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som Dynn også skrev, find en som kan samle den for dig. Jeg byggede et rig til en af mine venner fra bunden. Sjovt nok fandt vi en PC færdig bygget fra POWER med næsten samme specs, men 6000kr mere. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.