Hop til indhold
Stavox

[Solved] Zlaske Og Marius - Abuse (Teta)


ZlaskeDrengen

Recommended Posts

Dit ingame navn: ZlaskeDrengen Og Marius
Staff ingame navn: Teta
Dit SteamID: STEAM_0:1:92847878 
Staff SteamID:
Forklar situationen: Det der sker er at, mig (Zlaske) Går hen for at se hvad der sker, jeg kan se Teta står og keypad cracker.
Jeg går så ind foran ham og så stopper jeg så keypad cracket, jeg får jail 300 sekunder!. Marius Går så hen og spørger "Hvorfor skulle han have jail for det"
Marius får så, et jail ved siden af mig, og så 1 min efter, kicker teta ham!. Teta Unbanner ham dog igen og lader ham gå!. Marius skriver så at han gerne vil have refund for sin M14
Så kommer teta med dette svar "Stop eller du får ban"
Bevis: Har ingen video men har dog dette "Bevis"

 Dig til staff: jeg skal have min gun igen
Staff til dig: Du kan få et ban hvis du bliver ved.

Tænker bare det er ret nedern at Teta ikke vil  give marius sit våben igen!.

Indrømmer dog at der var byggerskilt men jeg skulle se hvad der skete, og det var det der fik mig i jail!.
Men det med Marius synes jeg altså er tetas fejl!.


 

Teta | STEAM_0:1:26921587

Link til kommentar
Del på andre sites

I respektere ikke bygger skiltene, og chinere bevidst både Middi og jeg. Dette resultere i 300 sekunders jail til jer begge. 

Marius bliver ved med at spamme admin chatten, som er det der resultere i kicked, og at han får beskeden om han kan risikere ban hvis han bliver ved.

 

-Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

You jailed ZlaskeDrengen RS for 300 seconds
PM fra ZlaskeDrengen RS: Så jeg får jail for at ødelægge et "Keypad Crack"
You jailed Marius RS Ejer for 300 seconds
CASE - Marius RS Ejer: han er flabet
CASE - Marius RS Ejer: han kalder os bøsse
Teta: !kick Marius RS Ejer
[AutoBan]: Bannede Marius RS Ejer i 19 minutter for at leave fra jail
You kicked Marius RS Ejer (RS Ejer)
You unbanned steamid STEAM_0:0:158538751 (Marius RS Ejer)
CASE - Marius RS Ejer: jeg skal have min gun igen 
Teta svarede Marius RS Ejer: Du kan få et ban hvis du bliver ved.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

CASE - Marius RS Ejer: han er flabet
CASE - Marius RS Ejer: han kalder os bøsse

 

Der kom 2 person hen og spurgte os hvorfor vi var i jail, den ene sagde haha så kan i lære det, og den anden sagde "så kan i lære det bøsserøve".

Så kan ingen fejl se med det Marius har lavet?

Link til kommentar
Del på andre sites

Du var ene og alene selv skyld i du blev kicked, da du i mine øjne spammer admin chatten lige efter du bliver jailet. Jeg kan ikke stå til ansvar for de ting du havde på dig på daværende tidspunkt. Det er helt din egen skyld, at du ender med at miste dine ting. 

 

-Teta 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hehe, jamen dog.

Hej jeg hedder Pwedmy! - Jeg kan helt klart godt forstå Teta's side af denne historie i det i vælger at regere på den måde og ikke håndtere på en anden måde, ved f.eks at kontakte et staff medlem, og ikke spamme chatten fuldt ud. Dengang farmand her var på Stavox, ved jeg med garanti at der var regler imod at spam admin chat osv.

Lad mig gøre en lang historie kort, i det i vælger at kontakte staff teamet, skal i også regne med vente tid, om der så er mange staff eller ej på. Så er der af og tit ret så presset situationer og ud fra min erfaring har staff det med at håndtere sagerne på en anden måde under pres, nu kender jeg ikke Teta specifikt men kender til sagerne. I det i vælger at presse ham mere i det han gør / gjorde sig arbejde stresser det ham mere. Istedet for at se ned på handlinger et staff medlem gør, så vær glad for at de er der i sidste ende for jeres egen skyld, for at sørge for at alle som nu mangler hjælp får det, og dem som bryder reglerne bliver forbudt på serveren.

- Jeg takker pænt af.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 3/5/2017 at 16:57, Pwedmy said:

Hehe, jamen dog.

Hej jeg hedder Pwedmy! - Jeg kan helt klart godt forstå Teta's side af denne historie i det i vælger at regere på den måde og ikke håndtere på en anden måde, ved f.eks at kontakte et staff medlem, og ikke spamme chatten fuldt ud. Dengang farmand her var på Stavox, ved jeg med garanti at der var regler imod at spam admin chat osv.

Lad mig gøre en lang historie kort, i det i vælger at kontakte staff teamet, skal i også regne med vente tid, om der så er mange staff eller ej på. Så er der af og tit ret så presset situationer og ud fra min erfaring har staff det med at håndtere sagerne på en anden måde under pres, nu kender jeg ikke Teta specifikt men kender til sagerne. I det i vælger at presse ham mere i det han gør / gjorde sig arbejde stresser det ham mere. Istedet for at se ned på handlinger et staff medlem gør, så vær glad for at de er der i sidste ende for jeres egen skyld, for at sørge for at alle som nu mangler hjælp får det, og dem som bryder reglerne bliver forbudt på serveren.

- Jeg takker pænt af.

Du var ikke med så du ved intet så jeg synes lidt du skulle blande dig uden om vi skal have jimboe ind i sagen

Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom i flere gange går ind bare for at provokere, resultere det i at i for jail. Der er der fra staffs side intet gjort forkert. Marius vælger så at spamme admin chatten, eller hverfald skrive mange gange inden for kort tid, som ender ud i et kick. Eftersom han sad i jail, får han et ban for at leave i jail, som han selvfølgelig ikke skulle have, og blev derfor også unbanned. Eftersom Marius blev kicket, blev konsekvenserne at han mistede hans våben, og sådan er det bare.

 

Min konklusion er, at Teta ikke har gjort noget forkert i denne sag, og at Marius selv er uden om det. Han blev som sagt kicket, og det er der konsekvenser ved.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.