Hop til indhold
Stavox

[Solved] Marcus(admin) Fail RP


Epsik_M #FLE

Recommended Posts

Hej dig som ser dette :) jeg har nu spillet rimelig lang tid på stavox og har nydt det! dog med små knaster og det her er en af dem! 

 

 

Dit ingame navn: Epsik
Staff ingame navn: Marcus
Dit SteamID: STEAM_0:0:66709163
Staff SteamID: STEAM_0:0:52479969


Forklar situationen: Jeg raidede Thomas Sørensen ude ved industri og jeg står og keypad cracker og ser Marcus stoppe i sin politibil (bugatti i sort) og han løber hen imod mig og jeg når at cracke færdig og når ind og trækker mit våben (uden han kunne se det er 90% på det) også lukker porten igen og jeg tager mit våben væk da han ikke kan gøre mig noget lige PT jeg fortsætter med den næste smart door og når igennem den. Så laver Marcus en warrant på Thomas Sørensen hvor grunden er "raid" hvilket er FULDSTÆNDIG FORKERT da det så vidt jeg ved er et PD raid på en person nå warrantens begrundelse er "raid". Nå men han bruger så den der breach ting til at komme igennem den første smartdoor og der er 1 smartdoor imellem os og jeg står og cracker hvor han så trækker våben og skyder mig igennem smartdooren fordi jeg som han selv sagde "du var til fare for mig" uden at jeg egentlig havde noget "farligt" fremme Håber at denne klage bliver taget seriøst da jeg finder det forkasteligt at Staff laver sådan en stor fejl (i mine øjne self) 





Bevis: Callede en admin før fordi jeg ikke kunne se en Keypad på Thomas` smartdoor (det var Houston der kom ud og fortalte mig hvordan det virkede hvilket var et GOD oplevelse!) Samt Fuse (steam id STEAM_0:0:74107622) som også kan forklare det da vi snakkede over skype på det tidspunkt) 

 

Med Venlig Hilsen Mark "Epsik" Pedersen

Link til kommentar
Del på andre sites

For det første kørte vi i en hvid undercover patjulebil, men det er mindre detaljer.

 

Det kan godt være at du mener det er forkert at jeg skrev raid i stedet for noget andet. Men som jeg også prøvet at fortælle dig så kunne det forstås på flere måder, og du havde så forstået på en anden måde end jeg. Jeg skulle hurtigt ind så du ikke nået længere ind i huset og gjorde det svære end nødvendigt for mig selv.

 

Men jeg kunne altså se dit våben igennem muren og jeg vidste du ville slå mig ihjel hvis jeg åbnet døren, jeg vil jo ikke dræbe mig selv for at forsøge at arrestere en person. Jeg er jo ikke dum.

 

Jeg kan umuligt se "hvor stor en fejl det her er" når det er så lidt, jeg skriver raid i en warrant grund, skulle jeg havde brugt lang tid på at beskrive en fin lang grund som alle i hele verden kunne forstå, og bruge en masse tid på det?

 

Som jeg ser det, er du sur over du døde i et raid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror du jeg ville trække et våben og dræbe dig uden at starte RP? Jeg kommer ind til dig og jeg ville faktisk ramme døren op men du tog våben frem og så tog jeg min gun frem og skød dig.

 

Jeg mener ikke det er en ugyldig grund til at warrant huset du raidede.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.