Hop til indhold
Stavox

[Solved] Carban's tid alt for lang


Breakyartz

Recommended Posts

Dit ingame navn: Breaky
Staff ingame navn: Houston
Dit SteamID: STEAM_0:1:78550049
Staff SteamID: STEAM_0:1:43165997
Forklar situationen: Okay, så det der skete var at jeg kørte forbi Mikkelzj og Houston som stod og snakkede med en anden gut. Jeg køre så lidt tilbage hvor jeg kommer til at ramme min nos knap. Jeg smadrede næsten min space knap fordi jeg ikke skulle køre dem ned. Det ender med at jeg ikke når det i tide og rammer så alle 3. Jeg var sådan like: "SHIT SHIT". Og forstår godt jeg ikke må gøre det. Men syntes at 2 dage er lidt for meget, for mange gange inde på stavox kan det være lidt kedeligt hvis man ikke kan køre. Håber i vil tænke over dette og måske nedsætte mit carban. MVH Breaky 
Bevis: Fik ikke noget video siden da mit plays.tv skulle bruge mere plads... eller det er sikkert ikke til en stor hjælp men jeg har et screenshot af carbanned: http://steamcommunity.com/profiles/76561198117365827/screenshots/
Link til kommentar
Del på andre sites

Udover at du ikke bruger sektionen helt korrekt, kan jeg ikke helt følge din logik.

Mikkel og jeg står og kropsvisiterer en person, hvor Mikkel er nødsaget til at bede dig om at køre videre i stedet for, at du holder og blokerer vejen - det gør du med din nitro helt i bund, hvilket vi egentlig bare lader passere. Når du så vælger ikke engang fem sekunder efter at brage ind i os på fortovet i den modsatte vejbane og pløje os alle tre ned, kan jeg intet problem se i, at du får en pause fra din bil i to dage. 

 

Du har jo tydeligt demonstreret, at du ikke kan finde ud af at benytte din bil ordentligt. Ved de handlinger som du foretager dig med brug af nitro virker du tydeligt som den klasse af spillere, der ikke kan finde ud af at benytte sig af det. Når det er sagt, så er det også meningen, at det skal være kedeligt eller i hvert fald irriterende, at man ikke kan benytte sin bil - det er simpelthen fordi, at ellers er det ikke nogen straf. 

 

Jeg håber, at du har fået en bedre forståelse af din straf.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.