Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage hejmeddig


Recommended Posts

Dit ingame navn:Bims LCN
Staff ingame navn: hejmeddig
Dit SteamID: STEAM_0:1:149810095
Staff SteamID: STEAM_0:0:64109941
Forklar situationen:
Okay, se jeg har lige været inde på brandstationen og raide som politimand. Da jeg så kommer ud fra Brandstationen (Rockford)
Så ser jeg en ved navn backuptilspil løbe ud fra PD. Jeg tænker så at han skal vise ID og Våben tjekkes da han lige har været
derinde. Jeg følger så efter backuptilspil og han vælger ikke at svare mig. Han spawner sin bil og løber hen imod den.
Jeg vælger så at taze ham så han ikke bare slipper væk. Så sker der det imens 
jeg står og snakker med backuptilspil kommer hans ven ind foran an mig og begynder skrige stungun abuse og alt muligt lort.
Jeg vælger derefter at slå ham væk så jeg kan få fuld 
kontrol over backuptilspil. Da jeg så slår ham vennen væk tilkalder hans tredje ven så admin for Stun Stick/Stungun abuse. hejmeddig får så casen
også da jeg forklarer min side af sagen imens de andre tre snakker så hiver han fat i mig trækker mig og siger nu går du derhen og i gå derhen 
og i lader bare hinanden være. Jeg tænker så wtf og bliver nødt til at gå væk uden at få lov til at gøre mit arbejde som politibetjent. 

Bevis:Jeg fik desværre ikke fået noget af det her på video men jeg vil meget gerne høre hejmeddigs side af sagen.

// Bims

 

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutter siden, Dimitri Petrenko skrev:

+Rep

 

Jeg så det godt ude på parringspladsen der hvor du blev stunstick abuset, men så ikke det med at han løb ud fra pd osv!.

 

Men synes det er lidt mærkeligt at Hejmeddig ikke gør noget ved at de stunstick abuser!.

Nu var det dog ikke helt hvad der skete, men jo jeg synes også at det kunne være endt meget bedre :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja. Jeg kan godt se hvor du kommer fra, Det har måske set ud som om jeg ikke gad at tage din case. 

Eller jeg har handlet forkert. Jeg bliver kaldt over, og de siger du har stun stick abuset. Siden at der ikke kunne gives beviser. 

Valgte jeg at i bare skulle gå vært til sit pga. Jeg kunne havde troet på dem og have givet dig jobban. 

Eller jeg kunne havde troet på dig og sagt i skulle fortsætte rp. Og så havede de nok blevet arrested.


Derfor valgte jeg at sige at i bare skulle gå vært til sit, For ikke at give en forkert straf.

Jeg vil hellere have at der er ingen der for en straf, end der er en der får en forkert straft.

 

 

Jeg vil dog tage din staff klage i tanken. Og huske det til næste gang jeg står i en case som denne her. :v

Bare skriv vis du har nogen spørgsmål.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.