Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nyt map til server #2


Teta
 Del

Del din mening med os!  

66 stemmer

  1. 1. Mener du vi bør skifte map på server #2 til Evocity2?

    • Ja, jeg mener klart at Evocity2 vil være et godt fremtidigt map
    • Nej, jeg mener ikke Evocity2 er et map for Stavox community.


Recommended Posts

Hej alle!

 

Vi har brug for jeres mening! 

Da flere i staffteamet mener det kan være til fordel for vores community at ændre mappet på server #2 til Evocity 2, giver vi jer nu muligheden for at give jeres mening til kende!

Jeg vil referere til linket herunder, hvis I ønsker mere information omkring mappet, og det forslag der tidligere har været forslået

https://stavox.com/forums/topic/7044-ny-server-nyt-map/

 

Vi glæder os til at se jeres holdning omkring et eventuelt mapskifte!

 

-Teta 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg mener personligt at EvoCity er et lorte map og det ville det ødelægge min oplevelse meget at jeg var forced til at spillet på et Evocity map. Jeg ved godt at EvoCity2 er anderledes men man får stadig lidt den samme oplevelse som man gør på den normale EvoCity. Tror overall er der mange der vil blive kede af at være tvunget til at spille på et map der minder om "Evocity1" Eller er der bare mig der har en mærkelig tanke gang.

 

-Lone

Redigeret af Lone
Link til kommentar
Del på andre sites

Efter længere overvejelse kommer jeg her med mit valg samt begrundelse

Kan se det fra begge syndsvinkler. men tror vi taber mere end vi vinder ved at skifte Rockford ud med endnu et EvoCity map.

Vi har en del inde på Rockford som jeg har snakket med som ikke kunne se sig selv spille på andre maps. Dem vil vi miste i det vi fjerner mappet.

 

2 hours ago, Lone said:

Jeg mener personligt at EvoCity er et lorte map og det ville det ødelægge min oplevelse meget at jeg var forced til at spillet på et Evocity map. Jeg ved godt at EvoCity2 er anderledes men man får stadig lidt den samme oplevelse som man gør på den normale EvoCity. Tror overall er der mange der vil blive kede af at være tvunget til at spille på et map der minder om "Evocity1" Eller er der bare mig der har en mærkelig tanke gang.

 

-Lone



Der er ekstremt stor forskel på de spillere der spiller på de 2 maps.

Rockford spillerne er de mere seriøse spillere, dem som bare gerne vil have lov til at bygge en base, og lave nogle beskidte penge, samt kæmpe om overtaget i byen.

Evocity spillerne er de mere afslappede spillere som er lidt mere løse i tøjlerne.



En spiller som fortrække Rockford vil have det ekstremt svært ved at forholde til hvordan det er at spille på Evocity.

Ved jeg ikke er den eneste som tænker sådan. Efter min mening, så skulle vi enten skifte det Evocity vi har nu ud med Evo2 eller vente og lave en helt ny 


TLDR: Vi taber mere end vi får tilbage ved at skifte Rockford ud med Evo2

Link til kommentar
Del på andre sites

ALDRIG <3 

Jeg er bare en af dem som elsker Rockford xD

1 time siden, Solitude - Stavox.com skrev:

Jeg spiller personligt KUN på Rockford serveren, og ville aldrig kunne finde på at spille på en server hvor man ikke kan vælge Rockford. Hvis man nu kommer til at man skal have Evocity2 ind, så lav dog en tredje server.

 

100% Enig 

Lige nu, Bims skrev:

ALDRIG <3 

Jeg er bare en af dem som elsker Rockford xD

100% Enig 

 

PS @Solitude - Stavox.com ved ikke om du vil have +eller- rep. xD  

@Teta Måske er jeg ikke den største fan af Evocity, men det er sgu et damn fedt map. Tror dog det ville tage en del tid for mig at skulle vende mig til et helt nyt map. Især når man har brugt en del tid på Rockford. Men Helt klart et godt valg hvis der "SKULLE" Skiftes map. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej alle!

TAK, for alle jeres super gode indsparks til debatten. Vi vil tage alles meninger med os videre i processen omkring et muligt mapskifte, alle indspark tæller! 

Vi sætter super meget pris på at I har ville bruge tid på posten her. Den vil forsat stå åben, hvis nogen ønsker at komme

med yderligere indspark.

 

Igen, tak! I er det bedste, mest aktive forum man kunne ønske.

 

-Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

På 3/4/2017 den 1:03 PM , DetBareMads skrev:

Syntes ikke vi skal have 2x Evocity, så vil hellere have Server 1 lavet om til dette, da det ellers vil være for ensformet

Det tænker jeg også... Vi er  jo mange der bedst kan lide rockford og hvis begge servere bliver ændret til evocity vil det bare irreternde

Link til kommentar
Del på andre sites

On 3/4/2017 at 13:03, DetBareMads said:

Syntes ikke vi skal have 2x Evocity, så vil hellere have Server 1 lavet om til dette, da det ellers vil være for ensformet

Jeg tænker også 100p at det ville være federe at skifte Server #1 mappet.

Selv om det er et fedt map, så syntes jeg ikke at det burde være x2 Evo.

Link til kommentar
Del på andre sites

Faktisk tror jeg det er et dårligt tidspunkt at lave sådan en afstemning. Jeg ved ikke om i har lagt mærke til det, men begge servere har ikke lige så mange spillere på, som før. 

 

Derudover vil jeg også lige komme med et input mere.

Hvad med alle ens baser (dupes)? Jeg tror ikke jeg er den eneste, der har brugt flere millioner på baser,

som vi nu ikke vil kunne bruge, hvis vi skifter map.

 

(Jeg snakker om baser som er bygget til bestemte steder, fx CircleK eller MTL)

Redigeret af TacoCat :D
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, TacoCat :D skrev:

Faktisk tror jeg det er et dårligt tidspunkt at lave sådan en afstemning. Jeg ved ikke om i har lagt mærke til det, men begge servere har ikke lige så mange spillere på, som før. 

 

Derudover vil jeg også lige komme med et input mere.

Hvad med alle ens baser (dupes)? Jeg tror ikke jeg er den eneste, der har brugt flere millioner på baser,

som vi nu ikke vil kunne bruge, hvis vi skifter map.

Det nederste er jeg fuldkommen enig med. Har faktisk slet ikke tænkt over det. :/ God ide!

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, TacoCat :D said:

Faktisk tror jeg det er et dårligt tidspunkt at lave sådan en afstemning. Jeg ved ikke om i har lagt mærke til det, men begge servere har ikke lige så mange spillere på, som før. 

Det du skal tage til overvejelse her er, at det er generelt Garry's mod som ikke har nogen spillere, da alle andre servere også er tomme. Jo vi er faldet en hel del i spillere, da vi normalt lå med 2 fulde servere meget af dagen, men sådan er det for alle, og det kan vi ikke rigtig gøre en skid ved

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, DetBareMads said:

Det du skal tage til overvejelse her er, at det er generelt Garry's mod som ikke har nogen spillere, da alle andre servere også er tomme. Jo vi er faldet en hel del i spillere, da vi normalt lå med 2 fulde servere meget af dagen, men sådan er det for alle, og det kan vi ikke rigtig gøre en skid ved

Det jeg mente var, at nu hvor spiller niveauet er så lavt lige pt, så tror jeg ikke det ville være så godt at lave sådan en stor ændring lige nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.