Hop til indhold
Stavox

NPF 2017.


Walter

Recommended Posts

9 hours ago, Spider pig said:

Jaaaa jeg skal møde gleeeeeeeeen

Jeg tror ikke, at du skal regne med, at han går med en t-shirt, hvor der står "Jeg er Glen fra Stavox!"

Desuden kommer han nok til at sidde i crew-camp - afhængelig af hvilken afdeling han er i. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Houston said:

Jeg tror ikke, at du skal regne med, at han går med en t-shirt, hvor der står "Jeg er Glen fra Stavox!"

Desuden kommer han nok til at sidde i crew-camp - afhængelig af hvilken afdeling han er i. 

Finder ham anyway han hedder Glen irl så finder ham spørg alle Crew efter glen

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutes ago, Houston said:

Tror ikke lige, at offentlig transport er særlig optimalt, hvis man skal have sin stationær, skærm og alt det løse med. 

Det er sådan jeg kommer til NPF.

Det er måske ikke optimalt, men hvis man ikke har andre muligheder. Så kan det vel gå?

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Cyka! said:

Det er sådan jeg kommer til NPF.

Det er måske ikke optimalt, men hvis man ikke har andre muligheder. Så kan det vel gå?

Hvordan bærer du dig af med det?

 

Jeg får allerede sved på panden af at tænke på at bære min computer, skærm, taske med gear og sovegrej på samme tid. Tror sagtens, at det kunne gå hvis jeg havde en bærbar - nu kommer det vel også an på, hvor stor din computer og skærm er. 

Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutes ago, Houston said:

Hvordan bærer du dig af med det?

 

Jeg får allerede sved på panden af at tænke på at bære min computer, skærm, taske med gear og sovegrej på samme tid. Tror sagtens, at det kunne gå hvis jeg havde en bærbar - nu kommer det vel også an på, hvor stor din computer og skærm er. 

Jeg bor stortset lige ved siden af stationen for det første.

Jeg kan have min PC under den ene arm & Skærm under den anden. Så alt udstyret i min taske.

Det er måske ikke det nemmeste, men eftersom at jeg bor i Ringsted, så er der ret langt.

 

Men ja, hvis du freks har et Big Tower kabinet, så er det nok ikke så nemt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.