Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Søger som staff/admin


daS1d

Recommended Posts

Ingame navn: das1d ™ 
SteamID: STEAM_0:1:63398220 
IRL Navn: Marcus 
Alder: 11 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja på andre Darkrp servere men ikke så meget 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej har ikke brugt det men ved hvad det er

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja det kan jeg og har altid mic på

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 2-3 har jeg fri fra skole i hverdage i weekenden kan jge spile begge dage hvis jeg altså ikke skal noget

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: altså måske tager i mig ikke som admin fordi jeg er 11 år men altså i bestemmer men jeg kan altså godt være en god admin men et par dages træning eller timer 
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: altså er ikke helt sikker men er ikke en af de dovne og ikke hjælpsomme admins
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.