Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] (NY) Fabio's ansøgning for at blive moderator!


Fabio

Recommended Posts

Ingame navn: Fabio
SteamID: STEAM_0:1:56542945
IRL Navn: Mathias
Alder: 18

 

1) Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

1.1 Nej! desværre ikke, har ikke haft den samme lyst til at være admin på andre server. da andre danske servere ikke er tæt på at have så meget styr på deres ting som Stavox staff har!  

 

2) Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

2.1 Fordi jeg syntes selv jeg skaber en god RP med dem jeg spiller med, eller bare dem jeg møder! jeg tager serveren seriøst. og bruger meget tid på at finde på ideer til at lave en fed RP situation!

2.2 Jeg har spillet rigtig meget garry's mod! og måske alt for meget (min "alt" den ejes nu af min lille bror http://steamcommunity.com/id/nifhif) men der spillede jeg et gamemode der hed PERP-RP, det er en mere Hardcore / seriøs RP mode, som desværre ikke eksistere så meget mere, derfor gik jeg tilbage til DarkRP servers, så har haft meget erfaring med RP! og i det hele taget Garry's mod.

2.3 Jeg er svær at gøre sur, vis ikke næsten umuligt. idet med jeg er en meget afslappet type, der næsten altid er i et godt humør ;) 

2.4 Respektere alle på serveren uanset alder eller stemme. (forstå mig korrekt)

2.5 Er meget kreativ! og idet med jeg har haft så meget erfaring med RP & Gmod (2.2) så har jeg mange sjov / gode ideer til serveren hvis det er det der søges!

2.6 Jeg har styr på servere reglerne, nu når jeg har spillet herinde i et stykke tid nu.

2.7 Idet med jeg er ældre end de fleste inde på serveren syntes jeg selv at jeg bliver taget mere seriøst! og idet er jeg selvfølgelig også mere moden.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej! desværre ikke. 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja, og måske lidt for meget ;) 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: (Mulighed for at være på 16:00 <  Man & Tir * 15:00< Ons, Tor og Fre).

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Altid positiv, tager Roleplay seriøst, Snakker pænt, har ingen problemer med andre spillere, og så er jeg også tålmodig. 

 

 

                                                 Hvis i har nogen spørgsmål jeg ikke fik svaret på kan i altid kontakte mig over TS, eller ingame + (steam)                                   

Peace Fabio! 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak Mads! 

 

Nej! der er ikke specielt meget kød på min ansøgning! det ville da være synd at sige, men ville ikke smøre jer ind i løgne og ubrugelig info ;) (forstå det ikke på den forkerte måde) men derimod give jer en simpel beskrivelse.

 

men hvis der er nogen spørgsmål er i mere end velkommen til at spørge! eller fange mig på TS.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.