Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning


Marknielsen

Recommended Posts

Navn: mark s nielsen

Alder: 13 år

Ingame navn: marknielsen

SteamID: STEAM_0:1:164630480

Spilletid på serveren: 150 timer.

Har du en funktionel mic?: Ja. 

Erfaring: Jeg har selv haft min egen Garrys mod server så jeg har godt styr på det tekniske aspekt omkring håndteringen af en server. Jeg har spillet Garrys mod i alt 338 timer størstedelen har primæret været på Darkrp servere. Jeg har haft Garrys mod siden 2010 dengang det ikke helt var udviklet til Garrys mod 13, derfor har jeg fulgt udviklingen i spillet som der stadig er.
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være påf ra klokken 16:30 i alle hverdage.I weekenderne kommer det an på hvad den bringer men ellers hele dagen / hele natten. 

Har du Erfaring med ulx?: Ja, jeg har selv haft en server nogle år tilbage vi brugte også Ulx ret gammelt addon men det er simpelt og fungere upåklageligt.

Hvorfor lige dig? (min 100 tegn): Jeg vil bestræbe mig på at være fair over for andre og det er vigtig for mig at finde den rigtige løsning i alle situationer. Jeg synes stavox er rigtig godt community og det kunne være rigtig spændene at være en del af. Nu er jeg 13 jeg føler at jeg har den rigtige ro og den modenhed der skal til for at kunne give alle en rigtig god oplevelse inde på serveren, så folk føler at er det Darkrp der er højsædet. Selvfølgelig vil jeg også komme med forslag til hvad vi evt. kunne gøre bedre / optimere på serveren for at den stadigvæk er Danmarks førende Darkrp server. 
 

Info om dig, F.eks hvad du laver i din fritid, og lidt info, om dit liv udenfor gmod (min 100 tegn): Jeg arbejder til 14 i alle hverdage. I min fritid går jeg til cykling om sommeren. Vinter halvåret er det styketræning. De ting der interessere mig går jeg meget op i med fuld passion. Ellers er jeg sammen med mine kammerater når man lige har tiden til det efter arbejde. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.