Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning - TheRealG04t


TheRealG04t

Recommended Posts

Ingame navn: TheRealG04t
SteamID: STEAM_0:1:52540527
IRL fornavn: Adam Pipper
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har en del erfaring som staff, jeg har f.eks. været headadmin i en gmod server, (dog for lang tid siden) og så op til flere andre gmod server har jeg været mod - junior. Jeg har været admin på op til flere minecraft og css servere. Der var min rank dog ikke lige så høj som gmod :/ 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg skal være på staff-teamet fordi jeg tager DarkRP seriøst

Jeg er mere kvalificeret end de andre ansøgere fordi, at jeg har været staff før i jeres community, I skal vælge mig fordi jeg holde til at folk sviner mig til. I skal vælge mig fordi, at jeg kender alle konsekvenserne ved at være staff. I skal vælge mig fordi jeg kender meget til ULX menuen.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Som sagt før kender jeg meget til ULX menuen :D

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger for det meste min mic. I det tilfælde at folk har intet lyd, kommunikere jeg gerne gennem chat.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  Der er visse dage at jeg skal på arbejde, og nogen gange skal kan jeg heller ikke kommer på med det samme fordi, at jeg er igang med at få et kørekort :) 48a30b0d6e4821e61f46b053b4443bd4.png

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Til dem som ikke ved hvad der skete med mit tidligere staff.

Jeg valgte at sige op fordi jeg mistede lysten til Gmod, men nu har jeg fået min lyst igen, og jeg er klar til at være staff, :) 

 

Tak fordi at i gad at læse min ansøgning :)

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, BoostedAnimal said:

+Rep 


Kan reglerne
Venlig
Gammel staff
Hjælpsom 
 
//Biver  
-Teta
//Glen
//Supreme
-Eath
//Swag
-Lone
//Chuck-e-Cheese

B===>Morten Pedersen

//Kaninoz

//Kurdi

//Mikkelzj

//BoostedAnimal

hvordan får du  den til at være sort? :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.