Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning Kennyole


afrikietis61

Recommended Posts

Velkommen til min staff-ansøgning

Ingame navn:

Kennyole
SteamID:

 STEAM_0:1:161031855
IRL fornavn:

Mike meisner
Alder:

14 år og ca 11 måneder

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har været staff på sky zero jeg er det ikke mere og er, ikke der inde alligevel jeg bliv ikke fyret for staff, fordi jeg gjort noget dårligt det var fordi jeg aldrig spillede på den, fordi der er mange der inde der ikke kender rp, alt for mange. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Fordi jeg elsker at hjælpe med de konflikter der er nogle gange er, og elsker at hjælpe med at gøre så der bliver ro og orden på serveren og vis, der er andre staff der nu har brug for hjælp er jeg altid til nytte når jeg er inde selvfølgelig.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja det har jeg da jeg havde været staff på sky zero og jeg bliv ikke fyret for staff, fordi jeg gjort noget dårligt det var fordi jeg aldrig spillede på den, fordi der er mange der inde der ikke kender rp. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg syntes selv jeg er okay jeg ligger lige på kanten til at være ordblind, men staver okay godt syntes jeg selv og jeg er bedre mundtligt end jeg er i skriftligt, og jeg bruger min mic når jeg skal bruge den og det er stort set altid. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan spille  hverdag undtagen nogle af weekenderne.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg spiller meget computer og går ikke til noget sport så sider og spiller heletiden for det meste her inde på stavox.

 

Tak for at i læste min staff-ansøgning håber i nød at læse den lige så meget som jeg nød at skrive den i må meget gerne sige vis der er noget jeg har skirvet forkert tak til stavox selvskabet :D 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.