Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - JohnDab!


John Dab

Recommended Posts

Lidt info!

 

Ingame navn: JohnDab


SteamID: STEAM_0:1:28703879


IRL fornavn: Daniel


Alder: 13

=========================================================================

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, men det har været noget købt noget i en måned, men lærte rigtig meget den måned!

Har også været admins på nogle minecraft servere, som var rimelig popular

=========================================================================

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg syntes at jeg skal være staff fordi jeg elsker at hjælpe folk også er jeg god til at komme ud af ting.

Også er jeg også rimelig moden i min alder vil jeg nok selv sige, og jeg har heller ikke et særlig stort temperament.

Jeg syntes også at der mangler nogle staff, nogle gange kan man vente i like 2 min altså vis man kalder på admin.

=========================================================================

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har kendskab til det men er ikke lige den bedste.

===========================================================================Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg syntes selv jeg er god til at formulere ting både mundtligt og skriftligt.

Ja jeg bruger ALTID min mic :)

=========================================================================På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har tid til at være på alle dage, undtagen mandag og onsdag fra 16:00 - 18:00 og en dag i weekenden kan jeg ikke være på i 2 timer eller lidt mere.

=========================================================================Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ja i skal vide jeg går til fodbold om mandagen, onsdag fra 16:00 - 18:00 og en kamp til weekenden. 

Og i skal også lige vide at jeg kan gå rundt og spille, grine osv, også vis der er noget seriøst (Admin sag) Så kan jeg blive seriøs meget hurtigt!

 

 

~ Daniel

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.