Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgnin -(Menno)-


Menno

Recommended Posts

ingame navn:

Menno
SteamID:  

STEAM_0:1:15471666  
IRL fornavn:

Marcus
Alder:

11 snart 12

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja er admin inde på en meget mindre server, hvor der dog ikke er så mange inde. men tror sagtens jeg kan holde styr på det vis jeg får lov at joine staff teamet.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Syntes selv at jeg er blivet bedre til RP i gemmen de sidste par år og følger selv jeg har et godt overblik vis der sker nået. (Helt i orden vis i ikke syntes dette) Syntes også jeg prøver at hjælpe så mange som der nu spørg fx. i morges der var der en gut der ikke kunne få sin gunshop til at virke. og er tit inde på forum og tjekke nye beskeder og sådan nået. og giver selvfølgelig  ikke mindre straff til folk jeg kender og så vidre.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja som sagt er jeg staff på en mindre server hvor der ikke er så mange inde, kender alle commands der inde, tror dov at i har nogle lidt andre en dem de har. men det skal jeg nok vende mig til. på den anden server hvor jeg er admin tog det mig ca en dag at vende mig til alle commands.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja syntes helt klart jeg er blivet god til at formulere forskelige ting og har en mikrofon som er okay. (Køber snart en blue snowball :D) 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Her er et skema :D

 

Mandag: 14:15-20:00 

Tirsdag: 15:15-20:00

Onsdag: 14:15-20:00

Torsdag: 15:15-20:00

Fredag: 14:15-00:00

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Har spillet gmod i 1036 timer, har spillet på stavox 1020 timer ca.

 

 

Tak for at du gad og læse min ansøgning det betyder meget for mig og ellers må i bare have en forsat god dag :D

Hilsen Menno/Marcus

Link til kommentar
Del på andre sites

Skal jeg virkelig gøre det....... okay så lad gå.

 

Et kæmpe +rep fra mig

● Han kan rp

● God ansøgning

● Det kan godt være han er lidt for ung, men han er virkelig moden i forhold til hans alder

● Han har hjulpet mig med at finde min børnehave Kappa (intern joke btw)

HELD OG LYKKE MENNO

 

(hvis du kan læse det her menno. Så er du ikke blind)

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Glymse said:

Skal jeg virkelig gøre det....... okay så lad gå.

 

Et kæmpe +rep fra mig

● Han kan rp

● God ansøgning

● Det kan godt være han er lidt for ung, men han er virkelig moden i forhold til hans alder

● Han har hjulpet mig med at finde min børnehave Kappa (intern joke btw)

HELD OG LYKKE MENNO

 

(hvis du kan læse det her menno. Så er du ikke blind)

Det var så lidt xD

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Casper "ålen" Albaek said:

øhhh

 

+rep?

 

+Har dig på steam, uden jeg kan huske at jeg tilføjede dig xD:D 

 

+Flink

 

-Uvidende

 

-Ikke så godt kendskab til forskellige betegnelser.

 

men klar +Anbefaling

Tak for dit +rep sætter sgu pris på det :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.