Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - TacoCat :D


TacoCat :D

Recommended Posts

Ingame navn: 

TacoCat
SteamID: 

STEAM_0:0:173595393
IRL fornavn: 

-
Alder: 

14 År

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

 

Ja! Jeg har meget erfaring inden for administration af diverse spil servere.

-

Minecraft - Jeg har selv ejet en minecraft server engang, den blev dog aldrig rigtig super populær, og jeg lukkede den kort efter. Derudover har jeg været admin på en server der hedder GearPVP, den findes stadig til denne dag, den er bare ikke populær. Jeg har også været admin på en server der hed DiamantKlubben. Jeg kan ikke rigtig huske hvad der skete med DiamantKlubben, jeg tror bare at jeg stoppede med at spille minecraft og dermed blev demoted.

-

CSS - Jeg har haft min egen CSS hoejhus server for super lang tid siden. Den havde konstant 5-10 spillere inde, men det havde ALLE hoejhus servere dengang, så det er ikke noget specielt. Jeg valgte at lukke serveren, da jeg ikke havde råd til at holde den kørende. Derudover har jeg også været admin på en masse MG servere, og også headadmin på en enkelt server.

-

CSGO - Igen, har jeg været admin på en mg server, men jeg stoppede med at spille på den da ejeren aldrig var på, plus jeg også mistede interessen for CSGO.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg har erfaring med at være et administrativt job i diverse spilcommunitys.

Jeg hjælper folk hvis de har brug for det, fx hvis de spørg mig om hvordan pakkeomdeler jobbet fungerer, så forklare jeg dem det og viser dem hvad de skal gøre.

Jeg ville selv sige jeg er meget aktiv på serverene, jeg har dog været mere aktiv end jeg er nu, men det er nok noget jeg skal få rettet op på. hehe

Jeg har 661 timer i Garrys mod på det tidspunkt jeg skriver denne ansøgning, og 385 af timerne er på jeres servere.

Derudover så kan jeg godt give venner/folk jeg kender straffe, og jeg har ikke tænkt mig at give dem mindre straffe fordi jeg kender dem.

Derudover er jeg sygt afhængig af forummet, og tjekker det nærmest hele tiden.

Jeg kan sagtens holde til at blive svinet til, det rør mig ikke rigtig så meget.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

I min sidste ansøgning skrev jeg at jeg kendte basic commandsne, men det fandt jeg hurtigt ud af, det passer altså ikke.

Jeg kender skam godt commands så som jail,ban,kick,mute,gag,bring osv. Men så kender jeg altså ikke så mange flere. Jeg har tit fået afvide af folk at jeg er lærenem, så jeg håber at jeg vil lære ulx hurtigt.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Ifølge migselv syntes jeg at jeg klart formulere mig bedre mundligt end skriftligt. Men jeg kan dog også formulere mig nogenlunde/fint nok skriftligt. Jeg bruger min mic hele tiden, da jeg syntes det er meget sjovere at RP'e via sin mic, end det er at RP'e via chatten. En af grundene til jeg også bruger min mic, er som sagt at jeg formulere mig bedre mundligt en skriftligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Jeg ville super gerne være så smart at indsætte mit skema, for at i kunne få et bedre overblik over hvornår jeg får fri. Men det kan jeg altså ikke, fordi at jeg får fri på meget forskellige tidspunkter, grundet at jeg går på specialskole. Jeg får dog meget tidligt på i forhold til at jeg går i 8 klasse. Jeg har også (måske) nogen gange mulighed for at komme på om morgnen, men det er ikke helt sikkert.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Som sagt går jeg på specialskole, grundet at jeg har nogle diagnoser.

Jeg er ikke stolt over at have mine diagnoser, og jeg har altid gerne ville holde dem skjult, fordi jeg på en måde skammer mig over at have dem.

Jeg har ikke lyst til at skrive hvilke diagnoser jeg har her på forummet, men hvis det er kan jeg sagtens skrive dem over PM eller steam. (Altså til staff teamet.)

Jeg får piller for mine diagnoser, så bare rolig, jeg er (næsten) helt normal.

Jeg kan ikke være på hver (næsten) hver onsdag og hver fjerde weekend.

-

Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning.

mvh. TacoCat

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutes ago, Phillip! :) said:

+REP

 

  • Kan reglerne.
  • Flink fyr.
  • Imødekommende.
  • Dejlig lang og overskuelig ansøgning.

 

Tusind tak! :)

19 minutes ago, Menno said:

+Rep

-kan reglerne

-flink

-god lang ansøgning 

Held og lykke :D

//Menno

 

Mange tak Menno :D

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutes ago, DoktorDim said:

+REP:

  • Kan reglerne.
  • Neutral lang ansøgning.
  • Snakker pænt til folk.
  • Flink til at hjælpe andre.

HELD OG LYKKE...

 

Tusind tak DoktorDim! :D

46 minutes ago, Casper "ålen" Albaek said:

+rep

 

Flink

sød

venlig 

 

GL HF

 

Mange tak! :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.