Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request


Miklo

Recommended Posts

Dit in-game navn: Jack Mount

Vedkommendes in-game navn: DokterDim

Dit SteamID: STEAM_0:1:51378057

Vedkommendes SteamID:STEAM_0:0:127515814

Tidspunkt for hændelse 15:40 - 15:50 der imellem

: Hvad regler er blevet brudt: propabuse

Hvad skete der?: jeg har lige joinet serveren så lige der jeg kommer ud af nexus ser jeg DoktorDim spawne en prop i sig selv midt ude på vejen og så flyver han op i luften bag efter

siger han lad os prøve det igen og prøver så igen men det virkerde ikke anden gang 

Beviser: 

Her i luften

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/159153489486454928/5D3D33000F9B7888C8C633E7F1F8A24D2AA5A2B9/

 

Her prøver han igen at komme op i luften

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/159153489486454630/4E3ED965C0AED6F3F4E646773F1DF0862D664095/

hvis det er bevis nok det bare den anden staff gav ham intet straf for prop abuse

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej. Jeg har taget den med @hejmeddig og det første var en fejl da jeg ville have stået inde i cirklen og tage fart men så blev det for lille da jeg spawnede den og slettede den fløj jeg 20 meter op i luften og det var self en fejl da jeg ikke vidste det. Jeg gik så ind på fortovet og skulle prøve om det kunne ske igen da jeg troede det var en fejl med propen og det var åbenbart ikke en fejl så jeg kom ikke op i luften 2 gang. Jeg tog den som sagt med @hejmeddig og forkladrede at det ikke var med vilje og den anden gang jeg gjorde det skulle jeg bare teste om der virkelig var en fejl med proppen :) Men som sagt "JA" jeg ved godt selv den anden gang ikke var skide klogt og det fik jeg også af vide af @hejmeddig som fortalte at det skulle jeg lade være med. Jeg har det også på video hvis i vil høre lyd af hvad det skete :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.