Hop til indhold
Stavox

[Afslået] MOD ansøgning


SimoN

Recommended Posts

Ingame navn: SimoNe
SteamID: STEAM_0:1:107797971
IRL Navn: Simon
Alder: 12, 13 d. 28 maj.
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Jeg kan håndtere mere end en ting ad gangen, og er generalt positiv. Jeg spiller omkring 6 timer om dagen, hvor det somregelt er på Stavox. Jeg har erfaringer med CSGO commands, ved ikke om der er sammenhæng i gmod. Jeg kan godt lide at hjælpe folk, også de mindre kloge. Jeg er forholdsvis ny til gmod, og derfor ville jeg også gerne udforske denne del af spillet. Jeg har kun 50 timer på gmod, men det er udelukkende DarkRP. Jeg kan regler, og gør alt for at jeg og andre overholder dem.  Jeg er rimelig neutral på serverne, så de fleste folk kan godt lide mig. Jeg har også lidt erfaringer med E2 gunshops, men ellers ikke. Jeg er tit på om morgenen, også i weekenderne. Og så vil jeg gøre alt for at Stavox bliver endnu bedre, eller forbliver lige så fantastisk som det er nu.

Har du erfaringer med ULX kommandoerne?: Har luret lidt, men ikke det store. Dog vil jeg gøre alt for at lære det.
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja, det kan jeg.
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: At jeg har været en form for headadmin på et af danmarks største CSGO communitys, og derfor har erfaringer med respekt og hvordan tingene skal foregå så alle får en bedst mulig spilletid. Så at jeg er ekstrem aktiv på Stavox. 
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Jeg har været admin på et kæmpe dansk CSGO community, og stoppede pga stress. Var admin i 7 måneder, uden de store klager.

Eventuelt lidt info omkring dig selv:  Jeg hedder Simon, jeg er 12 år. Jeg bruger alt min fritid på at spille computer, og elsker at snakke med en masse.

 

Fortsat god weekend

SimoN / SimoNe

  • EDIT: Læser om ULX commands nu.:)
1 hour ago, SimoNe said:

Endnu mere EDIT:

  • Jeg kan en del ULX commands nu

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.