Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag til mere RP


Xean -.-

Recommended Posts

Det skal lige siges, at dette forslag burde måske komme lidt senere når folk vender sig til det nye ID-Kort.

 

Jeg synes at vi skulle fjerne navne over hoved så man skal se det på id's og self også navnene når du taler hvis det altså er muligt :D

Jobbet og bilejer tingen synes jeg også skal fjernes så du skal kigge på ens id før du ved om det er den rigtige ejer, men gang adgang skal stadig være på.

Hvis det altså giver meneing :D

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Mic Spammeren said:

Det skal lige siges, at dette forslag burde måske komme lidt senere når folk vender sig til det nye ID-Kort.

 

Jeg synes at vi skulle fjerne navne over hoved så man skal se det på id's og self også navnene når du taler hvis det altså er muligt :D

Jobbet og bilejer tingen synes jeg også skal fjernes så du skal kigge på ens id før du ved om det er den rigtige ejer, men gang adgang skal stadig være på.

Hvis det altså giver meneing :D

Syntes stadig man skal kunne se navnet, men fjerne job og HP

Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, Swag said:

HP skal også klart fjernes

Enig

12 hours ago, Munkie Bandidos said:

Syntes stadig man skal kunne se navnet, men fjerne job og HP

Jeg synes HP skal fjernes som swag også siger

10 hours ago, DetBareMads said:

Navnet bliver aldrig en ting. Dog har vi snakket om at fjern gunlicense over navnet

Ved du hvorfor nanvet ikke kan fjernes eller vil fjernes?

Link til kommentar
Del på andre sites

On 18/2/2017 at 22:24, DetBareMads said:

Navnet bliver aldrig en ting. Dog har vi snakket om at fjern gunlicense over navnet

Det kunne være super fedt at fjerne Våben licens overhovedet, da mange folk bare vil kigge der og ikke på deres ID kort????????

Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutes ago, Kurdi Hurdi said:

Synes helt klart det er en fed ide, og har også selv tænk på det.

Synes helst ikke at navnet på bilen skal fjernes, men vis det skal så burde pulle ha en nummerplade tjekker.

Der er allerede en nummerplade tjekker du skal bruge deres id kort der står nummerpladen på.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Merlin<3 said:

Der er allerede en nummerplade tjekker du skal bruge deres id kort der står nummerpladen på.

Det ved jeg godt, men hvad så vis du finder en bil i vajkanten, med ingen person i nærheden, så for du jo brug for at tjekke nummerpladen, det vil jeg

ihvert tilfælde hellere end at løde rundt og og tjekke alles id kort.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.