Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning om at blive staff på Stavox - MrGreenDream


MrGreenDream

Recommended Posts

Ingame navn: MrGreenDream

SteamID: STEAM_0:0:92801302

IRL Navn: Thomas

Alder: 16

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Fordi jeg er en rigtig flink og venlig fyr, som virkelig gerne vil gøre serveren et bedre sted at være og hjælpe nye igang, hvis det er nødvendigt for dem. Jeg har en meget lang tålmodighed, så admin cases vil ikke blive noget problem overhovedet hvis der skulle gå hen og blive pres på situationen.

Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Vil nok sige de mest basale, såsom !jail - !kick osv. Men altså hvis det er, så er jeg meget lærenem :D

 

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja det kan jeg helt sikkert, ikke det mindste problem..

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Jeg føler mig mere kvalificeret end andre da jeg mener jeg vil kunne håndtere cases måske bedre end andre.. Pres under en case er ikke problem for mig da min lunte er meget lang, som sagt før. Jeg er tit online, næsten det meste af dagen, så det giver mig en fordel at jeg derfor tit vil være til rådighed i forhold til måske andre.

 

Har du erfaring med moderator / administrative jobs, tidligere?: Nej det har jeg nu godt nok ikke, men lægger tit mærke til hvordan andre staff medlemmer håndtere sager.. Men altså for fa'en, man skal jo starte et eller andet sted.

Giv nogle detaljer angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Da jeg ikke har haft nogle tidligere jobs vil det nok blive lidt svært for mig.. Men som sagt jeg kigger tit og tænker på hvordan andre staff medlemmer håndtere jobbet, så vil selv mene at jeg ved hvordan man skulle håndtere en. igen, man skal starte et eller andet sted.

 

Eventuelt lidt info omkring dig selv: Har egentligt ikke så meget mere at sige. Jeg er flink og venlig fyr som helt klart vil gøre mit allerbedste som staff medlem. Jeg ved hvordan man skal opføre sig og kender reglerne.. På nær nogle siger noget og andre siger noget andet :DD

Jeg er rigtig tit online, og vil selvfølgelig tage jobbet så seriøst som muligt.

 

Ellers... GOD SPILLER

- Thomas

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.