Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod/Admin Ansøgning The SniFF


Spazzヅ#8434

Recommended Posts

Ingame navn: The SniFF
SteamID: STEAM_0:0:40795254
IRL Navn: Mads Eriksen
Alder: 14
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:Jeg har spille meget og kan alle regler til darkrp og går meget op i regler. Jeg synes at man ikke skal bryde nogen relger fordi det er ikke sjovt uden regler. Jeg er god til computer. Jeg lytter til alle vis de har noget med sagen at gøre. Jeg er positiv og jeg har aldrig gået fra en admin sag.
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja meget jeg har brugt det på andre server og har styr på det.
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja og jeg syndes selv jeg er rimlig god til Engelsk. 
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Jeg har spille Gmod i 2138 timer og det meste er Darkrp. Jeg er altid glad og positiv og jeg tager ikke parti vis jeg er i en admin sag. 
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja som jeg skrev har jeg styr på ULX. Jeg har bind til at åbne ULX.
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Ja jeg har været Superadmin på en server i 4 måneder. Admin i 4-8 måneder på 4 server. 

Eventuelt lidt info omkring dig selv:Jeg hedder Mads Eriksen jeg går i 8. klasse og bor i Synderjyland Aabenraa. Jeg spiller meget på computer og går til fodblod om fredag kl 18.30-20.00. Jeg spiller fra morgen til aften i verdagen. Jeg har en Kat Mille, en Storsøster, en Mor og en Far. Jeg er altid glad og positiv og altid en frisk dreng :D. Jeg har fået 10 i alt i Matematik og i Dansk 7 i alt. Jeg går meget op i spil.  
 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, Baguettee said:

Hey the sniff.

-1 dsv

jeg vil ikke sige at du ikke er inde på serveren fordi jeg er heller ikke inde lige pt på grund af nogle hjemme problemer 

men du kunne godt skrive noget mere hvis du spørger mig 

prøv at uddyb dig lidt mere 

 

-Baguettee

Hvor kunne jeg skrive lidt mere så jeg hved det til nåste gang

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Jeg har spille Gmod i 2138 timer og det meste er Darkrp. Jeg er altid glad og positiv og jeg tager ikke parti vis jeg er i en admin sag. 

Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja meget jeg har brugt det på andre server og har styr på det.

 

Prøv at hvis hvad for nogle du fx kender af ulx kommandorne :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.