Hop til indhold
Stavox

[Afslået] JOJO TRUMP's Staff ansøgning


ZixAx

Recommended Posts

Ingame navn: JOJO TRUMP


SteamID: STEAM_0:0:31717961


IRL fornavn: Jonathan


Alder: 15 (26 - 04 / 01)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har gamet i mange år og har været admin på super mange servere, både mine egen og en hel masse andres! 

- CSGO. Der har jeg været admin på nok omkring end 5 servers

- Arma II/III. Omkring 3 servers

- CSS. Øjh, det er sørme lang tid siden men nok omkring 10 - 20 servers

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi at jeg bruger ufattelig meget tid inde på Stavox og kender stort set ALLE regler + jeg har et meget godt forhold til de fleste der inde, så det ikke vil være noget probel at tage rundt og snakke med dem!

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ikke andet end at jeg mener at det er det mod/admin system at Gmod servere kører med

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: JA! Jeg får stort set ikke andet end 7 - 10 og 12 i dansk så det mand vidst godt sige! Og ja, det sker nærmest ALDRIG at jeg ikke bruger min mic, da det er der jeg kommunikere med alle mine venner + de spillere der nu skulle være på Stavox.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg er på ca klokken 15:10 da det er der jeg er hjemme fra skole, også sidder jeg der stort set til at jeg skal lave lektier eller i seng :D Også er jeg ENDNU mere på i weekenden hvor at den bare får fuld smæk!

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg dyrker en del Taekwondo hvilket betyder at jeg har meget disciplin og er god til at koncentrer mig og lytte efter hvis jeg skal til at lærer noget nyt, ellers ville jeg bare være 110% klar på at have det sjovt med alle de andre dejlige mennesker på Stavox + at få et meget fedt sammenhold med de andre STAFF :) 

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Negativ anbefaling. 

 

Super god til rp, flink fyr og moden. Det bliver bare ikke til meget mere herfra, da jeg, som du ved, tog dig for nogle dage siden i prop misbrug, i og med du brugte props i sammenhæng til at komme ind i en base. 

Det er en af de værre regelbrud, og i og med det er så for nyligt det er sket, kan jeg desværre ikke lave en anbefaling på dig. 

Forbedringsforslag: du kender jo reglerne, det ved jeg, så det irriterer mig virkelig når jeg tager dig i at du bryder dem. Konsentrer dig om dit rp, følg reglerne, og søg i næste omgang. 

 

-Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

41 minutes ago, Teta said:

Negativ anbefaling. 

 

Super god til rp, flink fyr og moden. Det bliver bare ikke til meget mere herfra, da jeg, som du ved, tog dig for nogle dage siden i prop misbrug, i og med du brugte props i sammenhæng til at komme ind i en base. 

Det er en af de værre regelbrud, og i og med det er så for nyligt det er sket, kan jeg desværre ikke lave en anbefaling på dig. 

Forbedringsforslag: du kender jo reglerne, det ved jeg, så det irriterer mig virkelig når jeg tager dig i at du bryder dem. Konsentrer dig om dit rp, følg reglerne, og søg i næste omgang. 

 

-Teta

Helt iorden! - Men du kan bande på at jeg virkelig har lært af det! Jeg havde det så skidt bagefter at jeg virkelig fik tænkt over det! Men ja selvfølgeligt er det stadig ikke iorden men jeg håber stadig på det bedste da jeg ikke kunne finde på at gøre noget lignende igen da det jo på ingen måde at vær at gøre det eftersom det jo også ødelægger spillet for andre.! Men ellers tak Teta...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.