Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Sebastian Thorup


Sebastian Thorup

Recommended Posts

Ingame navn: Sebastian Thorup


SteamID:  STEAM_0:0:16546053


IRL fornavn: Sebastian


Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja, det har jeg ihverfald. Her er nogle af de jobs som jeg har haft:

 

 

  • ZreakRP (Garrys Mod): Jeg har været headadmin på ZreakRP. ZreakRP var en meget populær server altid fuld med spillere i summeren 2015. Det var virkelig noget af en stor oplevelse for mig, for det var første gang, jeg blev admin og endda Headadmin. Jeg vil nok sige, at det stod på i over et halvt år. Jeg fik altid ros for at klare min admin cases godt, så jeg blev forfremmet til Headadmin. Ejeren var lidt af en selvoptaget bums så alle hadede ham fordi han admin abusede og andre ting. Serveren lukkede da han ikke havde noget bugdet til at holde den oppe og at der kun kom 3 - 6 ind om dagen.

 

  • ZARPGaming (Garrys Mod): Jeg var moderator og admin på Zarpgaming(1). Zarpgaming er en uddlandsk server som jeg havde meget hyggeligt med et stykke tid og jeg føler jeg er klar til at prøve noget mere seriøst, så jeg har sagt op og nu håber jeg på det bedste :)

 

  • RUST: Jeg har haft min egen Rust server. Det blev aldrig nogen kæmpe succes men der kom da jævnligt 18 spillere ind hver dag. Det var lidt anderledes, i forholdtil Garrys mod, men sjovt at prøve.

 

  • Minecraft: Som alle andre har jeg også har 500k forskellige Mincraft servere. Kun en af mange er blevet til noget. Men 20 spillere inde om dagen hyggede jeg mig med dem, men det er slet ikke det samme som garrys mod. 

 

 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

- Jeg hører altid begge sider af historien før jeg beslutter mig for hvad jeg vil gøre i en admin case.

- Jeg kan de basic ulx commands

- Jeg er altid rolig i Admin cases og bevarer roen, selvom de andre snakker grimt til mig

- Selvom jeg er i dårlig humør lader jeg det ikke gå ud over andre

- Jeg kan være meget aktiv

- Jeg har en god til mennesker og ved hvordan man håndtere presset situationer

- Hvis nøttigt er jeg god til at sætte mig selv i respekt og få folk til at høre på hvad jeg siger.

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Som sagt har jeg været staff på et par andre servere, og jeg kan alle basic commands og mere til. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Ja. Jeg kan godt finde ud af at formulere mig ordenligt. Fx. så bander jeg ikke så meget når jeg er i admincases. Jeg bruger altid min mic. Lige pt. har jeg en Blue Snowball, men arbejder på at få en bedre mikrofon med mindre baggrundsstøl

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 14:30 - 20:00 Måske mere.

Tirsdag: 16:00 - 17:00 og nogle gange fra 20:00 - 21:00

Onsdag: 17:20 - 21:00

Torsdag: 16:00 - 18:00 og nogle gange fra 20:00 - 21:00

Fredag: 14:30 - 23:00 Varierer lidt.

Lørdag: 10:00 - 00:00 Varierer lidt.

Søndag: 10:00 - 20:00 Varierer lidt.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Grunden til at jeg ikke kan være så meget på om Tirsdagen og Torsdagen, er fordi jeg går til håndbold. Det slutter efter sommerferien hvor jeg er klar på fuldtid.

 

 

Tak for opmærksomheden!

Håber i tager godt i mod denne ansøgning.

Vi ses på serveren

 

- Sebastian Thorup

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.