Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning joneswolf10


Beany

Recommended Posts

++Ingame navn :joneswolf10

 

Alder: 11

 

steamid:STEAM_0:1:129965102

 

IRL fornavn: jonas

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  endgang på en minecraft server og så en på en darkrp server hvor jeg har kigget på commandse

 

syntes du selvdu er god til at formulere dig skriftligt såvel som mundligt bruger du ofte din mic? ja jeg bruger meget min mic jeg har fået et nyt headset og det vil jeg gerne bruge

meget

på hvliken tid på dagen har du mulighed for at være på   mandage onsdage og torsdage kan jeg fra halv fire tisdag og fredag kan jeg fra halv tre tiden :D

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg kan reglerne men jeg har været bandet en gang og så læste jeg reglerne. Og nu spiller jeg rigtig meget inde på stavox jeg sidder hver dag og har det sjovt.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX? nahh jeg var mere sådan en der gik rundt og så til de ikke gjorde noget de ikke måtte men jeg kunne også et par fx !goto kick ban unban  men jeg har også været på youtube og set comands.

 

Hvorfor vi skal vælge dig som mod"  jeg har nogle gange været sur på spillerne men jeg har også sagt undskyld og jeg er holdt op med at få sådan nogle tider så jeg kan styre mig.

 

hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  nej jeg kan være på alle dage og have det sjovt inde på stavox'

 

Info omkring dig selv jeg har en bror der har autisme jeg går i skole (big suprise) jeg kan godt lide garrys mod jeg har mødt rigtig mange inde på stavox og så er vi begyndt at spille andre ting fx trouble in terroist town og  prop hunt  

 

en sidste ting nogle gange har nogle af admins oplevet at jeg har haft nogle tidspunkter hvor jeg er gået forhvidt med sproget sorry about that men jeg gik over og sagde unskyld til dem jeg var sure på men havede det sjovt inde på stavox 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.