Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning som Staff - MichaelB


Michael

Recommended Posts

Ingame navn: MichaelB.

 

Steam ID: STEAM_0:1:54285632

 

IRL fornavn: Michael.

 

Alder: 16 år.

 

Har du tidligere erfaring med administrative spil i et spilcommunity?
Ja jeg har været staff på en gmod server før jeg begyndte at spille inde på Stavox, men da servern lukkede ned har jeg elsket Stavox servern. Så har mig og nogen venner haft en Css server for nogen år siden.
 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du en mere kvalificeret end andre ansøgere?
Jeg SKAL være en del af staff-teamet fordi jeg har kendskab til mange fra staff-teamet også går jeg også rigtig meget op i at overholde reglerne på serverne. jeg elsker at spille på serverne og prøve at gøre noget, og prøve og gøre den endnu bedre, og vil bare gerne kunne min del af for at gøre det.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?
Ja jeg har arbejde meget med ULX tidligere da jeg var staff på den anden server men har mistede noget viden siden så kan kun de basic commands nu. fe.k.s  !bring !goto !cb !scene !visdeath !returnweps/weed osv. men hvis jeg kommer ind skal jeg nok få lært dem hurtigt igen, håber jeg.

 

Syntes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel også mundtligt? bruger du mic?
Ja jeg syntes jeg er meget god til at formulere mig skriftligt og også mundtligt, og når jeg plejer at gøre det overfor de andre Staff skære jeg det altid ud i pap så de alle sammen forstår min side af historien og jeg tror at hvis jeg bruger den ting som staff kommer man langt, og ja jeg bruger mic, jeg har næsten lige købt et nyt Steel Series 650 heatset til at lyde bedre inde på serveren.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du fe.k.s kun miglighed for at være på i weekenden?

Jeg kan spille i hverdagene og i weekenderne men alligevel vil der være nogen dage hvor jeg ikke kan komme ind, men selvfølgelig vil jeg informere i god tid hvilke dage jeg ikke kan.

Mandag er jeg hjemme ved 13 tiden.

Tirsdag Onsdag er jeg hjemme ved 14.30 tiden.

Torsdag er jeg hjemme ved 14.30 - 15 30 tiden.

Fredag er jeg hjemme ved 13.30 tiden

Og så nogen dage er der tidspunkter jeg skal arbejde.

 

Anden relevant information omkring dig, du syntes vi skal vide.

Jeg har ændret mig meget siden sidste staff ansøgning. Og hver dag prøvet at få det bedste du af den, på servern.

Link til kommentar
Del på andre sites

-neutral vurdering 

Du har en god kommunikation til de nuværende staffs, og det er jo super. Du har mange spille timer på stavox, endnu en god ting. 

Men du er ikke klar efter min vurdering, vent til du er mere sikker i din sag, og har 100 procent styr på reglerne. Jeg tager der personligt stadig i en del overtrædelser, og det er jeg ked af, når jeg ved hvor flink og pålidelig du er. 

 

Held og lykke MichaelB. 

 

-Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Teta said:

-neutral vurdering 

Du har en god kommunikation til de nuværende staffs, og det er jo super. Du har mange spille timer på stavox, endnu en god ting. 

Men du er ikke klar efter min vurdering, vent til du er mere sikker i din sag, og har 100 procent styr på reglerne. Jeg tager der personligt stadig i en del overtrædelser, og det er jeg ked af, når jeg ved hvor flink og pålidelig du er. 

 

Held og lykke MichaelB. 

 

-Teta

Tak Teta ved godt at jeg stadig leger rundt i min bil. men det er næsten også det eneste overtrædelser jeg gør:D men tak for støtten 

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutes ago, Sunrise said:

Kan godt blive sur og den fejl der var med at man kunne ændre hinandses profit misbrugte du.

-rep

Tak men vil gerne sige at jeg aldrig misbrugt den bug men meldte den til dyn og emoyly fordi jeg ikke ville have at folk skulle gøre det. og så lavede jeg en aftale med hunt hvad vi satte profitten på......

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP!

Dette er fra mine oplevelser med dig.

  • Umoden.
  • Har et latterligt temperament.
  • Dog lyder det til du er forholdsvis erfaren.
  • Lidt halv-kort ansøgning.
  • Oplever dig tit bryde regler, og har som tidligere staff været i case med dig en hel del.

Dog stadig...

 

HELD OG LYKKE! //Jakob//

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, Sunrise said:

Kan godt blive sur og den fejl der var med at man kunne ændre hinandses profit misbrugte du.

-rep

Tak men vil gerne sige at jeg aldrig misbrugt den bug men meldte den til dyn og emoyly fordi jeg ikke ville have at folk skulle gøre det. og så lavede jeg en aftale med hunt hvad vi satte profitten på......

1 hour ago, I Eath You <3 said:

-REP

 

Copbaiter for singsygt... o.O

 

Just now, Michael said:

Tak men vil gerne sige at jeg aldrig misbrugt den bug men meldte den til dyn og emoyly fordi jeg ikke ville have at folk skulle gøre det. og så lavede jeg en aftale med hunt hvad vi satte profitten på......

jeg vil mere kalde det for køre rundt i min bil... og køre lisom politiet

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.