Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin Ansøgning !


Mickey

Recommended Posts

Ingame navn: Mickey
SteamID: STEAM_0:0:133286594
IRL Navn: Mike Ndure Petersen
Alder: 15
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Jeg har næsten ingen erfaring med Garrys Mod commands. Men jeg kan let lære det! Jeg kan også godt lide at hjælpe folk med forskellige ting!
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Kan de basic commands, såsom ''Ban,Jail,Mute,Gag,Kick OSV''
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja Selvfølelig!
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Vil selvfølelig kunne fokusere mere på at hjælpe folk og få løst deres problemer og derefter ''hjælpe/spille'' på serveren!
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Jeg har en masse erfaring med CSGO servers hvor jeg har været admin på flere server og medejer på 2 servere, Har dog kun været admin på en server i Gmod
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Jeg har lært en masse om programering i CSGO og server setups, Også på Gmod
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg er en rigtig gamer dreng som virkelig nyder at spille computer både med venner og folk som jeg ikke kender i virkeligheden :)
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.