Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff skrider tit fra deres cases


Munkie

Recommended Posts

Hejsa :D 

Jeg har et forslag til staff, eftersom de tit skrider midt i case. Sad og prøvede at snakke til en Mod da han bare skrider for at høre den anden sidde uden at have fået hele historien fra min side. det er sket flere gange med mange forskellige Staffs!

Staff skrider tit som om de bare tænker de skal have hurtigt overstået alle deres cases. Syntes de burde tage sig mere tid til det isteddet for bare at skride!

 

Håber i vil skrive jeres mening :) 

Link til kommentar

Hej Munkie.

 

Kan høre du ikke rigtig kan sætte dig ind i vores situation som staff.

Lad mig forklare dig det, der er rigtig mange casses på en fuld server derfor er der meget pres på os og vi gør vores bedste, staff skrider ikke bare fra casses midt i det hele og hvis de gør synes jeg du skal tage op med en højere ranked. Det der sker når f.eks. jeg leaver en case imens personen stadig snakker det er fordi jeg har hørt det der var nødvendigt og du har fået lov til at forklare din side af en historie, det er der rigtig mange staffs der gør i stedet for at vi skal høre en lang roman omkring hvad i har lavet de sidste 10 min hvor du f.eks. har flygtet fra politiet og du kalder RDA, det er ikke nødvendigt, vi skal bare have en forklaring fra din side og det er det, og når en staff tænker at han har hørt det han skal høre vælger vi at tage over til den anden person og høre deres version, der er ingen grund til at man trække casses ud til 5-10 min over at en bliver sur over han flygtede fra politiet og blev fængslet for det. Håber du har en bedre forståelse fra staffs side, hvertfald min side.

 

//Supreme

Link til kommentar
1 hour ago, Supreme said:

Hej Munkie.

 

Kan høre du ikke rigtig kan sætte dig ind i vores situation som staff.

Lad mig forklare dig det, der er rigtig mange casses på en fuld server derfor er der meget pres på os og vi gør vores bedste, staff skrider ikke bare fra casses midt i det hele og hvis de gør synes jeg du skal tage op med en højere ranked. Det der sker når f.eks. jeg leaver en case imens personen stadig snakker det er fordi jeg har hørt det der var nødvendigt og du har fået lov til at forklare din side af en historie, det er der rigtig mange staffs der gør i stedet for at vi skal høre en lang roman omkring hvad i har lavet de sidste 10 min hvor du f.eks. har flygtet fra politiet og du kalder RDA, det er ikke nødvendigt, vi skal bare have en forklaring fra din side og det er det, og når en staff tænker at han har hørt det han skal høre vælger vi at tage over til den anden person og høre deres version, der er ingen grund til at man trække casses ud til 5-10 min over at en bliver sur over han flygtede fra politiet og blev fængslet for det. Håber du har en bedre forståelse fra staffs side, hvertfald min side.

 

//Supreme

Jeg halvt enig i det du siger Supreme. Her for tiden er det ikke fordi var har ret travlt. Det er hvad man gør det til. Dog har du ret i det med, at vi godt kan finde på at gå når vi har hørt det vi skal. Ved godt det fra spillerens side lyder lidt mærkeligt, men i mange tilfælde er der ikke brug for en så lang historie. Hvis vi står og høre lange historier hele tiden, så kan vi let bruge 5 min på en case, og måske mere. Nogen gange er det dog nødvendigt, men ikke i alle tilfælde.

 

Syntes dog det er fint du tager den op, så man lige kan snakke om det, og evt. få det løst hvis det bliver et større problem. Og hvis du syntes det er et problem med en eller flere staff, så skriv endelig til mig her på forum. Så skal jeg nok svare tilbage.

Link til kommentar
13 hours ago, DoktorDim said:

 

Du skal tænke på at når der er 55 inde og 3 staff. Hvis en kalder staff hvert 15 sekund så er der travlt.


Men ja jeg kan godt se hvad du mener med det +Rep. Dog synes jeg at det er ok de skrider hvis der sker Mass RDM eller andet ligende :)

 

Forsæt god dag :3

 

Men det kan jo ikke nytte noget at de bare smutter uden at sige noget, det er da ligegyldigt om de har travlt, de skal vel bare tage deres case ordentligt. Jeg har selv oplevet det rigtig mange gange inden for den sidste uge og måske sidste uge igen, jeg har også overvejet at lave en klage / sige det inde på forum, da det er vigtigt at de tager deres case's ordentligt

 

 

Bare min oplevelse :D

Link til kommentar
22 minutes ago, Merlin<3 said:

Men det kan jo ikke nytte noget at de bare smutter uden at sige noget, det er da ligegyldigt om de har travlt, de skal vel bare tage deres case ordentligt. Jeg har selv oplevet det rigtig mange gange inden for den sidste uge og måske sidste uge igen, jeg har også overvejet at lave en klage / sige det inde på forum, da det er vigtigt at de tager deres case's ordentligt

 

 

Bare min oplevelse :D

Selvfølgelig skal staffs tage deres cases ordenligt, men hvis du lige læste Supremes og Mads' besked, så kan du se hvorfor vi lige pludselig smutter eller stopper en case.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.