Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Moderater ansøgning:).


Gedefar

Recommended Posts

Ingame navn: Tom Skov
SteamID:STEAM_0:0:82824444
IRL Navn: Tom
Alder:13 snart 14:)
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: I skal vælge mig, fordi jeg er en god moderater, jeg har styr på hvordan man skal opfører sig, jeg har styr på hvad man skal gøre i de forskellige ting, og så er jeg meget på, så der vil ikke være mange som ikke kan få hjælp hvis i vælger mig:).
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja jeg har erfaringer:)
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja det kan jeg også:). Jeg er født her i Danmark og opvokset her i Danmark:).
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Altså.. Jeg vil nok mest være Mod i arbejde:), som der ikke er serlig mange af:), og så er jeg bare en person som kan holde styr på de ting der sker, og så er jeg en meget fair type:).
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja det har jeg;), jeg er admin inde på en server jeg ikke spiller så meget på mere:).
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Altså... Den server jeg har været admin på, der skulle man købe det. Men jeg var åbenbart så god, at jeg fik det gratis:). Jeg har været admin på den der server i 1 års tid:).

Og i kan regne med mig, i alt det i forventer:).

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.