Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Blev bannet af en admin der ikke har styr på reglerne


Mamacita

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:160163846

Hvorfor skal du unbannes: det hele startede sådan set med at jeg blev CDM'ET!!!!! OG JO JEG GJORDE CASPER fordi at i følge reglerne så hvis man havde tid til at undvige som den person havde sådan set masser af tid så er det cdm!! men casper var så helt sikker på at det IKKE var cdm hvilket det jo så vr hvis du havde læst reglerne!! men det blev jeg jo så selvfølgelig MEGA pissed over så jeg begyndte da også bare at køre rundt som en sindsyg og kørte alle dem ned på vejen som jeg kunne se!! og så hver gang jeg havde kørt dem ned fik de deres ting tilbge hvilket er pisse unfair fordi at jeg gjorde og jeg kan virkelig ikke forstå hvordan kasper ikke kan se det!! men så for hver gang casper gav dem deres ting tilbage så blev jeg jo mere og mere pissed og kaldte på ham (over @) og sagde hvor unfair jeg syntes det var!! jeg var nok lidt flabet men altså han var sgu da ligeså irreterende som mig!! og så fik jeg selvfølgelig ban i en hel uge hvilket jeg er endu mere pissed over!! det minder mig også om xD det kunne være dejligt hvis nu at han blev demotet eller i fik ham til at læse reglerne et par gange bare lige sådan at kan kan dem uden af!!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:160163846 [DETTE ER IKKE ET SVAR]

Grund: Kalder staff for at svine mig til (Casper) Flabet 'Jamen du er helt rundt på gulvet' 'JEG ER LIGEGLAD MED DIN VUDERING'

Navn: 7th Leder Axel Aaes

AdminID: STEAM_0:0:173612109 - Casper Albaek [moderator] - Profil

Unban: 15-01-17 18:59

Banned: 08-01-17 18:59

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg sagde til dig, at jeg havde snakket med de andre Staffs om hvorledes om det var cdm.

De kan jo ikke se det og jeg vælger så SELV at vurdere at det IKKE var cdm.

 

Jeg kan så se at du op til flere gange cdmmer folk MED VILJE, som du jo skriver længere oppe.

 

Desuden hvis du bliver sur, så skal du jo lad vær med at spille sammen med andre mennesker, hvor det kan gå udover dit RP.

 

Du Vælger i admin chatten at skrive "CASPER" og generalt bare misbruge @.

 

Desuden blev du ved med at være flabet, som fx "Du kan da bare ikke finde ud af reglerne" og "Ej er det casper FØJ!"

 

Derfor vælger jeg at afvise denne.

 

AFVIST

Link til kommentar
Del på andre sites

da det var at jeg kaldte på dig startede jeg sådan set med at spørge hvorfor at du gav dem deres ting tilbage!! så nej det vil jeg ikke helt sige var misbrug men nu veed jeg så ikke helt med dig! så følger du så op med at det var fordi at det var cdm! efter det bliver jeg sgu da meget i tvivl om hvad cdm er siden at det ikke er cdm at stå i siden af vejen og blive kørt ned imens chauførren havde MASSER af tid til at unvige men det er cdm hvis at JEG k¨ører en person ned der stå i siden af vejen selvom jeg havde masser af tid til at reagere! det syntes jeg jo var helt ufatteligt og sagde så at du var helt rundt på gulvet hvilket jeg kun sagde pga. jeg bliver pissed fordi at det er cdm når jeg gør det men andre personer så er det bare lige meget!! det der med at jeg sagde "ej det er casper FØJ" var fordi at jeg havde lige mødt en person der hed "LarseNN" der havde en bil magen til som jeg kørte efter og så da jeg skal til at sige noget til ham finder jeg så ud af at det er dig casper hvor jeg så bliver i tvivl om hvad jeg skal sig og så sagde jeg "ej det er casper FØJ!"

 

JEG vil sige at det var pisse unfair! og der var masser af grunde til at jeg sagde det men altsåååå det er vel op til dig!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes stadig at den attitude du har for mig, både ingame og på forum ikke er acceptabel, så derfor synes jeg ikke at du skal ind igen, før du får styr på hvordan man snakker pænt og ordenligt. Ikke det der Flabet noget, med hvor du så bryder reglerne, bare fordi du lige havde lyst, fordi at DU synes det er unfair.

 Derfor vælger jeg at afvise

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg kan sagtens tale ordenligt just saying!! men altså igen ham der kørte mig ned var PRÆCIS det samme som jeg gjorde!! så siden at ham der kørte MIG ned ikke var cdm så burde alle dem (ca. 2-3 personer) jeg kørte ned heller ikke blive betragtet som cdm

jeg var bare blevet træt af at blive CDM'ET (hvilket det tydelig vis var) hele tiden! det sker næsten vær dag at jeg bare går over vejen og folk har masser af tid til at reagere men stadig ikke gør noget det er cdm men der bliver bare aldrig gjort noget ved det jeg for altid at vide "jamen du stod jo på vejen!!" ja fedt men igen de havde masser af tid at reagere og så her i dag blev det bare for meget!! magtede det ikke mere!! derfor reagere jeg som jeg gjorde i dag!! jeg ville bare gerne have at det skulle stoppe alt det der cdm men du gjorde ikke en skid ved det!! kun da jeg gjorde det!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Gav jeg måske dig carban efter alle dem du kørte ned?

NEJ, for det var jo ikke CDM, ligesom det han gjorde ved dig, IKKE CDM!

 

Og desuden bliver du MEGA tøsesur over at jeg returnere deres våben, bare fordi at JEG bedømte dem til CDM, men ikke vælger at give dig carban, da de jo stod på vejen. 

 

Men det med at du bevidst kører over inden anden vejbane for at cdmme, er jo bare dumt og unødvendigt, men jeg gav dig stadig ikke carban, da jeg ikke ville ud i en længere case.

 

Det med at du vælger at bruge @ til at svine mig til finder jeg mig ikke i, da det er mindst ligeså unødvendigt som bevidst CDM.

 

Desuden, det med at du siger at du kan tale ordenligt, har jeg dog ikke oplevet endnu og hvis du kan, hvorfor gør du det ikke?

 

Du ved jo godt at det er dumt at stå og svine staff til, hvis du så godt kan lide at spille på serveren?

 

Men jeg giver dig en chance til og ser jeg at du "misbruger" dit sprog overfor mig, eller enhver anden staff, er det samme tur som den her.

 

Snak pænt - det koster ikke noget ;).

 

Accepteret

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.