Hop til indhold
Stavox

GODT NYTÅR "fyrværkeri"


Xean -.-

Recommended Posts

Nu kommer vi til 2017 og jeg håber i har haft et fantastisk 2016.

Det har været mit bedste år for det første begyndte jeg til den fantastiske sport svømning, jeg joiner stavox igen efter et års tid så kommer jeg ind på verdens bedste server møder de bedste folk man kan møde online og sidst men ikke mindst det fantastiske staff team hvor der altid er hyggeligt!

Jeg håber i har haft et fantastisk år her i 2016 og i får et endu bedre år i 2017!!! <3 <3 <3

Elsker jer <3

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Mic-Spammeren.DK said:

Nu kommer vi til 2017 og jeg håber i har haft et fantastisk 2016.

Det har været mit bedste år for det første begyndte jeg til den fantastiske sport svømning, jeg joiner stavox igen efter et års tid så kommer jeg ind på verdens bedste server møder de bedste folk man kan møde online og sidst men ikke mindst det fantastiske staff team hvor der altid er hyggeligt!

Jeg håber i har haft et fantastisk år her i 2016 og i får et endu bedre år i 2017!!! <3 <3 <3

Elsker jer <3

 

Vi elser også dig <3

jeg gør hvertfald <3<3

jeg er også glad for året der gik, for det var der jeg joinede stavox første gang :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.