Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Håber Jeg


GammelSmølf

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:71657627

Hvorfor skal du unbannes: Jeg er blevet bannet men jeg har ikke gjort noget jeg elsker den server den har nogle gode admins og ejeren er god. Jeg vil gerne unbannes så jeg kan spille med mine venner igen det er en mega god server og jeg elskede at spille inde på den. Håber jeg kan blive unbannet. Ved ikke engang hvad ATO er og hvordan man får det eller Cheats

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, DyNATO said:

Hvis du elsker at spille herinde, hvorfor går der så et år før du vil have unban`?

Fordi jeg først har vidst hvad man skal gøre nu for at prøve på at få unban og så har jeg ikke haft så meget tid men nu har jeg tid og fået hjælp til at vide hvor man skal skrive det henne

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, GammelSmølf said:

Fordi jeg først har vidst hvad man skal gøre nu for at prøve på at få unban og så har jeg ikke haft så meget tid men nu har jeg tid og fået hjælp til at vide hvor man skal skrive det henne

 

Du skrev til mig tilbage i februar hvor jeg spurgte om dit steamid. Jeg tvivler på, at du har brugt 10 måneder på at finde dit steamid?

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, DyNATO said:

Du skrev til mig tilbage i februar hvor jeg spurgte om dit steamid. Jeg tvivler på, at du har brugt 10 måneder på at finde dit steamid?

Det har jeg heller ikke men vidste ikke hvor mange skulle skrive en ansøgning henne før nu har spurgt mange om hjælp men fik ikke svar på hvordan 

 

Men kunne du tænke dig at unbanne mig?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, GammelSmølf said:

Det har jeg heller ikke men vidste ikke hvor mange skulle skrive en ansøgning henne før nu har spurgt mange om hjælp men fik ikke svar på hvordan 

 

Men kunne du tænke dig at unbanne mig?

 

Du vidste ikke hvor man skulle skrive en ansøgning? Du kunne bare have svaret mig?

XVrqywU.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, DyNATO said:

Du vidste ikke hvor man skulle skrive en ansøgning? Du kunne bare have svaret mig?

XVrqywU.png

Det er langtid siden jeg har været inde på hjemme siden fordi jeg ikke har haft så meget fritid på det sidste havde og tæmkt mig at spørge men nu fik jeg hjælp af en anden. Håber

 

STEAM_0:0:71657627
 Her mit steamid ihvertfald

 

Jeg kunne aldrig finde på at ødelægge et rp spille eller nogle andre spil 

 

Håber du vil unbanne så vil du gøre mig virkelig lykkelig

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.