Hop til indhold
Stavox

[Solved] Flere slags tøj som backpacks eller masker


Vigo

Recommended Posts

Jeg gad godt hvis nu der var backpacks hvor de fek.s gjorde sådan at din pocket større eller sådan noget i den stil og masker som ja det ved jeg ikke hvad skulle gøre godt men det kunne være sejt at løbe rundt med en eller anden maske eller et hestehoved

Link til kommentar
Del på andre sites

Garrys Mod er og bliver aldrig Arma III.

 

Jeg ser ingen grund til dette, grundet det ville være sjældent, man ville få rp situationer hvor det ville være nyttigt.

 

Backpacks skulle have en funktion, evt. at man kunne have uendelige store våben hvis man havde en, og hvis ikke kun 1-2.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
On 23/12/2016 at 19:30, SimoN said:

Garrys Mod er og bliver aldrig Arma III.

 

Jeg ser ingen grund til dette, grundet det ville være sjældent, man ville få rp situationer hvor det ville være nyttigt.

 

Backpacks skulle have en funktion, evt. at man kunne have uendelige store våben hvis man havde en, og hvis ikke kun 1-2.

 

Har næsten lige haft en situation hvor jeg ikke havde nok pocket size såååå...

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Pocket size

-REP

Jeg har aldrig oplevet at have min pocket fuld. OG jeg er ingengang VIP.

Jeg tænker at det vil ikke blive brugt, og bliver højst sandsygligt spildt arbejde.

Hvis du virkelig manger plads i din pocket så køb VIP eller prop tingene i en lastbil...

 

Masker

-REP

Stavox er nok en af de eneste servere, som har seriøst RP, fordi at man ikke kan rende rundt med et "hestehoved" eller sådan noget.

Og det kan godt ødelægge Rp'en en smule.

 

Ellers en Rigtig fin ide ;D.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Vanja Klaus said:

Syntes virkelig det er en god i det hvis man kunne lave sit ejet outfit ved at købe tøj da man også kunne lave et gang outfit! Mange vil jo gerne have gang tøj...

men!!!

Hvem skal lave tøjet......

Jeg tror ikke at Jimboe gider/har tid til at lave dragter til hvert gang.... 

Serveren kommer også til at lagge mere. Fordi at de skal ligges ind på serveren og alle skal downloade dem...

Ellers ser alle errors!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Glymse said:

men!!!

Hvem skal lave tøjet......

Jeg tror ikke at Jimboe gider/har tid til at lave dragter til hvert gang.... 

Hvis man smider en addon ind på serveren med de forskellige trøjer bukser osv. kan man jo kombinere dem og lave sit ejet gang outfit det er det jeg mener.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Vanja Klaus said:

Hvis man smider en addon ind på serveren med de forskellige trøjer bukser osv. kan man jo kombinere dem og lave sit ejet gang outfit det er det jeg mener.

Kan i ikke bare bruge dem som allerede er der?!?. :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Glymse said:

Kan i ikke bare bruge dem som allerede er der?!?. :D

Jo men hvis man selv kan sætte forskellige stykker tøj sammen kan man lave dem lige som man vil have dem hvilket kunne være fedt. og hvis det er muligt kunne man jo også lave så man kan købe det tøj og masker som der er på de skins vi allerede har så man bare kan lave det skin man havde før.

7 minutes ago, Glymse said:

Serveren kommer også til at lagge mere. Fordi at de skal ligges ind på serveren og alle skal downloade dem...

Ellers ser alle errors!!

Så må folk jo downloade dem lige som med bilerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.