Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning Som Staff - GamingDK US Army


Vinther

Recommended Posts

Ingame navn: GamingDk US Army
SteamID: STEAM_0:1:78554375
IRL fornavn: Magnus
Alder: 13 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været Staff inde på en server med navn Gtg men den er ikke længere oppe så ville se om jeg havde mulighed til at finde en anden.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: ville gerne prøve noget nyt på serveren. men vil selvfølgelig stadig være en del af rp´et. Fordi i gerne må vælge mig er fordi jeg som sagt har tidligere erfaring med staff- og commands  

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  Jeg har ingen erfaring eller kendskab til ULX, men lærer hurtigt nye ting så det skal jeg nok få på det rene.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

jeg mener selv, at jeg er rimelig god til at formulere mig både mundtligt og skriftligt. Jeg anvender altid min mic, når jeg er ingame og snakker med folk. Nogle Gange når jeg ikke kan få fat i personen jeg snakker med bliver jeg nød til at skrive. Hvis jeg nu ikke havde mulighed for at tp´e til personen vil jeg helt klart anvende /pm eller ooc

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg plejer at være på næsten hver Mandag, Onsdag og Torsdag 

Om fredagen og lørdagen er jeg altid på 

Skema hvornår jeg spiller

---------------------------------------------------------------------------------

Mandag: 15:00 - 21:30 er på serveren

Tirsdag: Kommer ikke på fordi skal arbejde

Onsdag: 15:00 - 21:30 er på serveren

Torsdag: Kommer ikke fordi jeg skal går til noget

Fredag 14:15 Og så til jeg ikke kan mere

Lørdag: 10:00 - Ikke bestemt tidspunkt

Søndag: 11:00 - Ikke bestemt tidspunkt

--------------------------------------------------------------------------------

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

er altid rar i chatten in game skriver aldrig grimme ting om noget som kan skade.

Kan de fleste Staff commands. Har ikke mere at skrive har skrevet det meste så håber i kan lide min ansøgning

 

Mvh Magnus Vinther/ GamingDk US Army

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.