Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politiet og deres kørsel / logik


krogH

Recommended Posts

Hej alle!

 

Jeg har tænkt lidt over noget, som ikke rigtig giver mening i mit hoved.

 

Jeg kører stille og roligt en tur, over græsarealet, hvilket politiet betegner "ulovligt", men hvorefter jeg ser gentagende gange, at politiet bare flyver over græsarealet UDEN blink eller sirene. De kan åbenbart tillade sig at køre efter mig, give mig en bøde, eller sætte mig i fængsel, for noget de selv gør. Jeg synes det er fuldkommen hjernedødt, og det giver absolut ingen mening.

 

En anden ting er, at hvis er ude og køre en tur, og jeg pløjer en eller anden dude ned som står midt i vejen, så kører 5 politibiler efter mig, og forsøger at stoppe mig. I løbet af den tid de har kørt efter mig, har de til tider kørt op til 3, 4 gange det antal af personer ned, i turen efter mig. Det giver jo ingen mening at du vil arrestere en person for at køre 1 person ned, når de alligevel gør det samme, men bare langt langt værre.

 

Her var lidt tanke til efterstof til jer her sent på aftenen.

 

*Dette er ikke kritik af nogle betjente eller specifikke spillere, dog bare en lille tanke jer ville dele med jer.

 

 

- Krogh

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.