Hop til indhold
Stavox

Alle er ikke lige god nu vil jeg lave en Politi skole


Recommended Posts

Job i politiet 

Politifolk vil især sætter pris på deres job, og variationen i jobbet, og hvordan man gøre en forskel.

I politet er der en stærke Kammeratskab.  Du ved aldrig, hvad der sker om to minutter. Men du ved, at du og din makker kommer til at gøre en forskel. Vil du gøre en forskel?  Politiet skal virke for tryghed, sikkerhed, fred og orden i samfundet gennem forebyggende, hjælpende og håndhævende virksomhed.  

 

Din indsats gør en forskel

Som politibetjent konfronteres du dagligt med samfundets skyggesider. Du oplever vold, død, ulykker og menneskeskæbner, som næsten er ubærlige. Vi kan ikke redde verden, men når du arbejder i politiet, ved du, at du hver eneste dag kommer til at gøre en forskel.

 

På politiskole hvad kommer jeg til at lære?

 

Undervisning tager udgangspunkt i hvad politiopgaver er i dagligdagen og giver dig kompetencer til at virke som en reflekterende politibetjent.

samarbejde med din kollger, 

  • Køreteknik og udrykningskørsel
  • Magt og autoritet
  • Skydning og så vider
  • TIDER
  • Mandag til 16:00 til 17:00
  • Lørdag

kl 11:00 til 12:00 føste hold 

And hold 12:00 til 13:00

13:00 til 14:00

14:00 til 15:00

gøre på samme måde

Søndag

kl 11:00 til 12:00 føste hold 

And hold 12:00 til 13:00

13:00 til 14:00

14:00 til 15:00

gøre på samme måde

-------------------------------

Få mere INFO kom til politiskole og talt med TheDanishKiller.

kom med en kommentar vis i vil være med.

Møde op på politi station eller køre efter mig

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.