Hop til indhold
Stavox

[Afvist] UNBAN - Krogh


krogH

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:44683093

Hvorfor skal du unbannes: Fordi at 2 dage for at være "Flabet" og "Ikke bruge sin fornuft" er fuldkommen skudt i hovedet. Ikke engang folk der lige kommer til at skyde 2-3 personer i løbet af 20 sekunder får sådan et langt ban. Jeg fik ikke uddybet min ban grund overhoved, og jeg føler at jeg er blevet uretfærdigt behandlet, bare fordi at MIC måske ikke bryder sig særlig meget om mig. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det skal lige siges at jeg ikke har noget imod dig overhovedet, men kan vi godt lige blive enige om at du lige før casen du fik ban der skrev jeg også til dig at du ikke skulle skrive "Swat kom og hjælp mig min p** sidder fast i døren" der skrev jeg til dig at du skulle bruge din fornuft inde på serveren.

Efter det ser jeg dig med en skildpadde i hånden og går rundt med den der jeg så tager dig op på et tag pga der var meget larm ude foran banken, så siger du at det er dit kæledyr på en meget flabet måde.

Så siger du at sådan nogle som "personens navn" er sådan nogle du ikke kan lide.

 

Så det er ikke fordi jeg ikke kan lide dig eller noget men det var din attitude som var ekstremt flabet.

/-Mic

Link til kommentar
Del på andre sites

@Mic-Spammeren.DK "brug din fornuft" det kan være rigtig mange ting. Jeg fik ingen advarsel overhoved om, at jeg ikke skulle rende rundt med en fucking skildpadde uden at gøre nogen eller noget galt fortræd, men du vælger istedet at banne mig i 2 DAGE!! 2 dage er stadig fuldkommen absurd og det forstår jeg simpelthen ingenting af

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Krogh, udfra hvad jeg kan læse, og taget din historie i medhold i forhold til Micspammerens forklaring, vil jeg også give dig medhold i at 3 dages ban er alt for hård en straf...? Havde en jail time på en 300-600 ikke været nok. Det havde det i hvert fald i min optik. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil gerne ind på serveren og spille igen, men det kan jeg ikke komme til før mic svarer :) - 2 dages ban er alt for lang tid, har allerede ventet 1 dag, og det synes jeg personligt selv allerede også er for lang tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.