Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - MagnusDK101


Kongen Af Jyderne

Recommended Posts

ingame navn: 
MagnusDK101 Bandidos

SteamID: 
STEAM_0:0:91398492

IRL fornavn:  

Magnus

Alder: 
12 snart 13 år. Det kan godt være jeg er ung men jeg er meget moden af min alder og være. :)
----------------------------------------------------------------------
 
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 
Ja jeg har tidligere erfaring med at være administrator både inden for Minecraft og Garry´s mod. Jeg har været teknikker for en del minecraft servere. Jeg har også haft min egen minecraft server som jeg nu har lukket fordi jeg ikke havde økonomi til at betale den. Jeg har lidt erfaring med Garry´s mod men jeg kan hurtigt lære det :)
 
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Grunden til at jeg har valgt at ansøge er fordi at Stavox er en virkelig god server som man virkelig hygger sig på men der er bare nogle folk som vil ødelægge oplevelsen for andre spillere de folk vil der vil altid være der og det er det jeg vil prøve at sætte en stopper for så alle kan få en god oplevelse på serveren. Jeg er også god til pressede situationer som tit opstår når man er staff. Der vil altid være 2 sider af en sag hvor der vil blive diskuteret hele tiden, men jeg vil ikke holde med på den ende side der skal være beviser og der skal være argumenterende sætninger. Nu har jeg spillet på Stavox i noget tid og efter alt det jeg har lært at det hjælper altid og lytte på folk og ikke bare give dem deres straf det er virkeligt vigtigt at høre deres historie før man der lige straffer dem, jeg lytter altid på folk når de siger noget til mig :) Jeg kan holde hovedet koldt hele tiden når jeg er i Cases jeg bliver ikke irriteret hvis nogen kalder mig en dårlig Mod ja går efter altid at holde hovede koldt. Jeg er altid villig til at droppe RP for en case. Jeg har det personligt selv at jeg nogle gange oplever at der er en del admins inde men der er nogle der ikke tager cases. :) 
 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har en del erfaring med ULX efterhånden. Jeg kender de fleste af jeres customs commands :) 
 
Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja kan snakke flydene Dansk og skrive fuldt ud Dansk. Ja bruger altid min mic når jeg spiller, godt nok har jeg ikke en studio mic men der er ikke nogle der har klaget over min mic endnu. Jeg syntes selv jeg formulere mig godt nok.
 
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg har mulighed for at være online på både Team Speak og In game hverdag tidspunkter kommer nedenfor :D
Mandag: 17:00 til 21:00
Tirsdag: 16:30 til 18:00 (Skal til svømning) 19:00 til 20:45
Onsdag: 13:30 til 21:30 (Kun nogle gang jeg kan komme på fra 13:30 )
Torsdag: 16:00 til 21:00
Fredag: 13:30 til 23:30 (nogle gange senere)
Lørdag: 10:30 til sendt om natten
Søndag: Kun online nogle gange om søndagen har mange lekiter :D
Det er så mit skema hvis man kan sige det sådan :D
 
 
Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Der er vist ikke så meget mere og skrive. Men tusind tak fordi at tog jeg tid til og læse min ansøgning. :)

En sidste ting, husk nu at Bandidos sagtens kan hjælpe :)

 


 
 
Mvh- MagnusDK101 / Magnus :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.