Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban TThomasTT (7 dage)


P7 Tommy Kvist

Recommended Posts

Steam id: STEAM_0:0:82957894

 

IGN: TThomasTT

 

IRL: Thomas

 

Alder: 13 år

 

 

Da jeg fik ban.

 

Jeg var i byen i spawn. Skypede med mine venner da en pulle kom jeg mumlede til ham fuck dig. Han kom hen til mig og

gav mig en bøde på 200 kr. JEG sagde jeg ikke havde sagt fuck dig til ham. Så vente jeg mig om få at liv. Der efter tasede han 

mig og arested mig. Da jeg var i fængsel kalde jeg admin og spørgde om ham måtte det. Han sagde til mig det måtte han

godt fordi jeg sagde fuck dig til man (Det var fær nok). Men så kom han igen sammen med en anden admin der så lige

med det samme sagde du lyver i admin kan. Så fik jeg ban uden at få en chance til at sige noget. Jeg blev meget ked af det.

så kig jeg i panik. Så begynte jeg at skrive til jimboe (ejer). Jeg blev mere og mere ked af det og sure og sure. Det eneste jeg

tænkte var på admine. Blev stresset og skrav mere og mere aggressiv. til sidst kunne jeg ikke mere var helt done tænkte

på alt det jeg skulle skrive. Men her er det. i kan bare snakke med det gang som hedder de store drenge/DSD Skypede med dem. 

 

Admin sagde jeg løj og sagde jeg IKKE ville betale men jeg sagde jeg IKKE sagde fuck dig til pulle

 

MVH TThomasTT/Thomas

 

 

Håber Håber virklig i vil unbande mig det ville gøre mig så glad så jeg kan spille med mit gang igen

 

P.S kan ikke gøre det bedre. Undskyld for at skrive til ejeren (jimboe) + head admin (Emoyly) og ikke forums. Undskyld hvis der er stave fejl.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Quote

Jan Tuck: Jeg kom hen til ham da han kaldte på staff, hvor han siger at han snakkede grimt til ham. Herefter fik han at vide han skulle betale en bøde af politimanden hvor han så bare vendte sig om og tog liv og blev arrested. Jeg gik hen til politimanden der havde arrested ham, hvor Go4t var og fik at vide at han havde strittede imod og ikke 'kun' havde vendt sig om og taget liv, han havde trodsalt sagt nej til betaling af bøde.

 

 

Jeg ser ikke det som det store problem der her, og jeg tror godt du vil ind på serveren igen derfor nedsætter jeg dit ban til 120 min.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.