Hop til indhold
Stavox

[Solved] nu når i skriver det her inde under regler vil jeg gerne spørge om noget


Spider pig

Recommended Posts

i skriver på jeres regler side oppe i toppen

Spillere er desværre begyndt at kalde på Admin for selv de mindste ting. Det gør, at vores staff ikke længere er i stand til at hjælpe alle.
I den forbindelse vil vi derfor straffe folk der kalder staff med et problem, de nemt selv kunne have løst.

Prøv derfor i stedet at spørge dine medspillere til råds, hvis der er noget du er i tvivl om - staff er her for at forhindre konflikter, ikke for at hjælpe dig med at spille spillet.

 

så tænkte jeg på om man måtte call Admin for at spørge om man må det man gerne ville på serveren fordi det har jeg gjort flere gange men ved ikke om det er at call Admin uden en ordenligt grund på forhånd tak for svaret

Link til kommentar

Hvis man er i tvivl om reglerne, kan man jo eventuelt spørge sine medspillere til råds via OOC-chatten. 

Jeg har dog aldrig straffet nogen for at være i tvivl om reglerne, da det er bedre at spørge end at lave fejl. 

 

Men jeg kan ikke udelukke, at nogen staff-medlemmer eventuelt vil straffe dig, hvis du ikke selv forsøgte at løse problemet, før du kaldte efter vedkommende. 

Link til kommentar

men har bare fået at vide af en Admin før at det var ikke en grund til at call Admin næste gang ville jeg få jail syntes bare det er lidt latterligt at få det at vide hvis noget ikke står i reglerne beskrevet sådan som du vil gøre det så spørge man om man må det hvis man gør det på den her måde også får man det overstående at vide

Link til kommentar
Just now, Spider pig said:

men har bare fået at vide af en Admin før at det var ikke en grund til at call Admin næste gang ville jeg få jail syntes bare det er lidt latterligt at få det at vide hvis noget ikke står i reglerne beskrevet sådan som du vil gøre det så spørge man om man må det hvis man gør det på den her måde også får man det overstående at vide

Vi har tilladelse til at give dig en straf for det, men de fleste gør dog ikke. Bare spørg i ooc hvis du er usikker.

Link til kommentar

men når jeg har spurgt i occ syntes bare det er lidt underligt at få sådan et svar efter som det ikke stod beskrevet i reglerne 

18 minutes ago, Houston said:

Hvis man er i tvivl om reglerne, kan man jo eventuelt spørge sine medspillere til råds via OOC-chatten. 

Jeg har dog aldrig straffet nogen for at være i tvivl om reglerne, da det er bedre at spørge end at lave fejl. 

 

Men jeg kan ikke udelukke, at nogen staff-medlemmer eventuelt vil straffe dig, hvis du ikke selv forsøgte at løse problemet, før du kaldte efter vedkommende. 

men når jeg har spurgt i ooc og ingen kunne svare mig regner jeg da ikke med at få sådan et svar fra en admin når jeg gerne ville have hjælp

Link til kommentar
4 minutes ago, Spider pig said:

men når jeg har spurgt i occ syntes bare det er lidt underligt at få sådan et svar efter som det ikke stod beskrevet i reglerne 

Så må du jo forklare det pågældende staff-medlem, hvordan det hænger sammen.

Hvis man har prøvet, kan man jo ikke blive klandret for det.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.