Hop til indhold
Stavox

GREENBERG <3


Marcus

Recommended Posts

Det er fandme typisk Green gider ikke og høre efter hvad politiet siger :o Han kører rundt i sin egen verden fx: Når han tror han kan synge krumme ? Men vi ved alle sammen at krumme historien og Greenberg næsten er det samme :) 

Ej Greenberg er sgu et smukt menneske.

Især når han lige bryder ud af sin rolle som lille dreng og blive pisse sur fordi folk laver en fejl :)

 

 

Og ja Marcus ja det jo Marcus så der ved vi jo allesammen hvad der er galt :)

 

Ej i er fandme dejlige drenge :) <3 

 

Mvh- Magnus :)

 

Green du synger sgu godt men næste gang så lær lige teksten til "Den lille røde Traktor" :) 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

57 minutes ago, MagnusDK101 said:

Green du synger sgu godt men næste gang så lær lige teksten til "Den lille røde Traktor" :) 

Skal nok læse op på teksten næste gang sry.. Dog vil jeg lige pointere at Krumme sangen sad lige i skabet!

Dog vil jeg også lige pointere at jeg kun bryder ud fra mit rp som "lille dreng" for sjov og intet af det er seriøst og skal faktisk heller ikke tages seriøst. :v

Link til kommentar
Del på andre sites

22 hours ago, Marcuss said:

Hvad skal det nu betyde? ;')

Det ved vi jo allesammen :D

 

22 hours ago, Greenberg said:


Dog vil jeg også lige pointere at jeg kun bryder ud fra mit rp som "lille dreng" for sjov og intet af det er seriøst og skal faktisk heller ikke tages seriøst. :v

Ja, tog det skam heller ikke seriøst :v Det var bare pissesjovt :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.