Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning Vedr Admin


Kyhl580

Recommended Posts

Ingame navn: Kyhl580

SteamID: STEAM_0:0:5660465
IRL Navn: Nicholas
Alder: 16
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:

 

Jeg vil sige jeg er et godt valg andgående hvorfor jeg vil være administrator, grunden er at jeg er en person som elsker at være at spille computer og jeg er på hver dag i mindst 8 timer om dagen på computer, jeg har meget erfaring andgående håndterign af administrative opgaver og har rigtig meget erfaring med ULX og coding håndtering af spiller osv og jeg er en arbejds glad person som prioriterer mit arbejde. I mit rigtige liv udenfor computeren arbejder jeg i JYSK i Helsinge som medarbejder og prioriter min andsvarspligt meget højt og jeg elsker at arbejde.

 

Jeg har haft min egen server oppe for et år siden, hvorefter jeg blev nød til at lukke den ned pga økonomiske grunde. Jeg har 1709 timer på Gmod fordi det er mit favorit spil, og de fleste timer jeg har brugt på Gmod er på en DarkRP Server. Jeg har fået rigtig god response fra mine tidligere kollegaer at jeg har været en rigtig god Kollega og jeg var super til min opgave, hvorefter jeg også har fået rigtig meget plus på mine tidligere ansøgninger.  

 

Har du erfaring med ULX kommandoerne?:

Jeg har rigtig meget erfaring med ULX og Coding, da jeg har coded rigtig meget af mit liv,

og prioritere at arbejde hårdt med administrative opgaver som at hjælpe til med serveren, og vil gøre mit bedste for at holde den kørende perfekt.

 

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Jeg er sku 100 procent Dansk Viking, haha og derfor taler flydende dansk.

 

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:

 

Jeg vil ikke pege fingrer af hvorfor jeg kvalificerer mig bedre en andre men, jeg syntes at min faglige viden som tidligere administrator og coder og at jeg prioriterer mit arbejde fuldstændigt med at hjælpe andre af mine kollegaer til at komme igennem hårde situationer eller at påtage mig vigtige opgaver. Jeg er fuldstændig 100 procent sikker og ved derfor hvad det kræver at være en aktiv administrativ kollega som vil hjælpe serveren og gøre den tiltrækkende, og spillernes foretrukne sted at spille.

 

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?:

 

Ja jeg har en kæmpe faglig viden om jobbet som Administrator og ULX Coding Håndtering af spiller socialt osv, da jeg har haft min egen server og codede den fuldstændig alene, og de sidste 3 år har jeg været superadmin på adskillige servere men blev nød til at gå af, fordi at jeg fandt ud af at serverejeren, eller deres staff simpelthen ikke tog deres arbejde seriøst nok. :). 

 

Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:
Eventuelt lidt info omkring dig selv:

 

Jeg er en frisk og livlig dreng på 16 år og jeg elsker at være social med andre mennesker/kollegaer venner osv, jeg prioriterer mit arbejde meget højt, Jeg arbejder i JUSK i Helsinge og har derfor en kæmpe faglig viden om hvad det kræver at havde et arbejde og jeg prioritere det meget højt og derfor ved hvad der skal til for at være administativt aktiv.

Tilbage til mine erfaringer. Jeg har rigtig god kompetent faglig viden om hvad mit arbejde kræver og har derfor rigtig god erfaring med ULX, Coding, Håndterign af spillere kollegaer osv. Derfor vil jeg med glæde give min faglige viden på området videre til mine kollegaer som har brug for det. 


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

 

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Jeg vil tage ham med hen på et anonymt sted og spørge ham nogle spørgsmål hvorfor han gør det, hvorefter jeg giver ham et kick, hvis han så kommer tilbage og jeg ser ham gøre det samme vil jeg tale med mine kollegaer om hvad der skal gøres.

 

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Taler med ham og siger han slet ikke skal gøre det igen, og hvis jeg ser ham gøre det igen får han kick, derefter hvis ha gør det igen taler jeg med mine kollegaer om hvad vi så skal stille op.

 

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Jeg vil bede dem begge att falde til ro og tale  pænt til hindanden og spørge hvorfor den ene  svinede ham til, hvis de så bliver ved med at skændes kalder jeg assistance for mine kollegaer og spørger hvad vi skal gøre.

 

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg vælger at banne ham permanent fordi han kan skade serveren og stavox.com s community og derfor prioriterer jeg serveren er i god behold. Derefter taler jeg med mine kollegaer om hvad jeg gjorde.

 

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Beder ham venligt om at skifte om omgående og hvis han nægter giver jeg ham kick. 

 

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Giver ham et kick fra serveren og hvis han gør det igen på serveren banner jeg ham i 10 til 15 minutter så han kan tænke over for hvad han gjorde. Ellers spørger jeg mine kollegaer om hvad vi skal gøre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.