Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - JointBlazer


JointBlazer

Recommended Posts

Ingame navn: ✪ JointBlazer 420 ✪
SteamID: STEAM_0:1:22037694
IRL fornavn: Simon
Alder: 19

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Jeg har aldrig haft et job som moderator før, men jeg har haft et godt kendskab til admin jobs da min kammerat lærte mig at "blive" det i css. Det blev dog aldrig til noget da jeg fik for travlt med skole og arbejde. Men tiden er der vel altid til mere erfaring. :)

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?
- Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Grunden til at jeg skal være en del af teamet er at jeg håndhæver reglerne så godt som overhovedet muligt, selvfølgelig ville det være at lyve hvis jeg skrev at jeg aldrig gjorde noget forkert. En smutter kan jo ske. Men grunden til at jeg skal være i teamet er at jeg er en fair person der gerne vil se vinklen af historien fra begge sider i stedet for at være snæver synet. Jeg syntes selv at jeg taler rigtig godt med folk på serveren og respektere deres meninger og admins dom når den falder. Og jeg har nu spillet på serveren i et stykke tid og reglerne sidder efterhånden godt brændt fast i min hjerne :)

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 
Jeg har en lille smule kendskab til det, dog ikke det store. Men dem jeg har kendskab til er fx: !jail , !bring , !kick , !goto. Som sagt har jeg ikke haft et job som admin men jeg har fundet ud af det hen af vejen ved at lære fra hvad admins gør og en smule fra css.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

- Jeg syntes selv at jeg er god til at formulere mig selv, både på det skriftlige niveau men også det mundtlige. Dog er jeg nok bedst til at formulere mig mundtligt da det er nemmere for mig end at skrive. Jeg holder mig også til at bruge mic'en istedet for at skrive, da det både er hurtigere og mere behageligt bare at kunne tale. Men selvfølgelig hvis man er sammen med en der har dårlige sounds bruger jeg dog stadig chatten. Jeg syntes personligt at en mic er nødvendigt for at spille fx gmod da man kommunikere hurtigere end hvad hvis man skulle skrive og jeg bruger min mic flittigt når jeg er in-game.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
- Jeg har tid næsten hver dag men dog mest i weekenderne. Jeg er dog på næsten hver dag, men der kommer de dage hvor skole kommer i første række og hvor jeg skal arbejde eller familiefødselsdage. Men som sagt spiller jeg næsten hver dag, fra jeg kommer hjem fra skole til om aftenen. Når jeg er på er det fra tidlig eftermiddag til sent aften. Er normalt på ca. klokken 14 men det afhænger så af hvad tid jeg har fri fra skole. Men det ligger i tidsperioden fra 14-16 :)
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Har ikke rigtigt anden information at give ud, men hvis der er noget i vil vide så smid med glæde en kommentar :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Mener ikke jeg har set dig ingame før men ....... Kan se at du har fået mange +Rep så her er også et :D

  • Har ikke set dig før
  • Lyder flink
  • Regner med du er moden i for hold til du er 19 år :D

                                            -ChristianKK

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Du ve det said:

Mener ikke jeg har set dig ingame før men ....... Kan se at du har fået mange +Rep så her er også et :D

  • Har ikke set dig før
  • Lyder flink
  • Regner med du er moden i for hold til du er 19 år :D

                                            -ChristianKK

Sry to say men det var nok den værste +rep nogesinde xD????

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.