Hop til indhold
Stavox

[Solved] Omkring jeres "Pranks"


HaniSkilz

Recommended Posts

Pranks hører IKKE til under forslag, hvis i har et forslag så er det fordi det er et seriøst forslag og ikke en eller anden prank omkring noget pis.

Der er kun en der har lavet pranks under forslag og den er stoppet der.

 

Det er spild af staff's tid at også tage sig af at man ikke kan bruge sin sunde fornuft på forum også, ellers må vi jo blive nød til at ende med at i får slettet jeres forum account fordi i ikke kan finde ud af hvordan det er man skal bruge den account her på forum.

 

Ja jeg kan godt se lidt sjovt i at i laver pranks, men man laver INGEN pranks om noget der er seriøst.

 

I smider bare jeres mening eller jeres mening til min holdning, men det pisser mig af at staff også skal tage sig af hvordan folk opfører sig på siden, vi har nok at se til med begge servere, unban requests, staff klager og meget andet, der skal ikke komme noget som der er unødvendigt at vi skal holde øje med fordi i burde at vide hvordan man opfører sig på forum.

 

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.