Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Houston


Houston
 Del

Recommended Posts

+REP

For 6-8 år siden frygtede jeg dig som pesten, du var en almægtig del af staff holdet og jeg, blot en 13 årig teenager fanget i en minecraft verden. I dag er vi gode venner og jeg anser dig stadig som staff fra dengang. Du kan alle reglerne og følger dem så ment også. Håber du kommer ind, så vi kan se dig i aktion igen.

  • +Rep 2
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Houston.. hvor skal jeg starte. Du er bedre end de bedste og dygtigere end de dygtigste. Ingen kan løbe om hjørner med dig. Du passer perfekt til den her status, da du jo har gjort det så fænomenalt godt, og jeg VED du kan gøre det ligeså godt hvis ikke bedre igen! Alt held og lykke til dig min ven😘

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

wow, wow, wow!

 

du er jo mit idol! mega god til staff! ville ønske jeg var sådan en regelrytter som dig, din straffehistorik er jo eksemplarisk hvilket jo er ensbetydende med at du er en fremtidig staff!🤖

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

glemmer aldrig samtalen da jeg lige var blevet mod, og houston var min coach.

den almægtige vice-manager houston skulle fortælle mig om strukturering og jeg vidste ikke hvad det var.. han bed mig om at prøve og gætte mig frem til ordets betydning, men 12 årige xkow var så nervøs over samtalen med houston at han slet ikke kunne finde rundt i sine egne ord. 

dagen jeg skulle promotes til admin, stod houston også for samtalen med mig. Han fortalte mig hvad jeg skulle forbedre og jeg følte egentligt bare jeg fik en skideballe, men da jeg leavede teamspeak mødet og kom ingame havde jeg åbenbart fået admin, det var sgu en forvirrende oplevelse, men igen havde 12 årige xkow vidst bare været så nervøs han ikke helt kunne finde rundt i hvad der foregik. Hans visdom må have skræmt mig

 

ved ikke hvad jeg præcist ville komme frem med, med dette udover at houston er den største goat i stavox' historie

+rep

  • +Rep 2
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, xkow skrev:

+rep

glemmer aldrig samtalen da jeg lige var blevet mod, og houston var min coach.

den almægtige vice-manager houston skulle fortælle mig om strukturering og jeg vidste ikke hvad det var.. han bed mig om at prøve og gætte mig frem til ordets betydning, men 12 årige xkow var så nervøs over samtalen med houston at han slet ikke kunne finde rundt i sine egne ord. 

dagen jeg skulle promotes til admin, stod houston også for samtalen med mig. Han fortalte mig hvad jeg skulle forbedre og jeg følte egentligt bare jeg fik en skideballe, men da jeg leavede teamspeak mødet og kom ingame havde jeg åbenbart fået admin, det var sgu en forvirrende oplevelse, men igen havde 12 årige xkow vidst bare været så nervøs han ikke helt kunne finde rundt i hvad der foregik. Hans visdom må have skræmt mig

 

ved ikke hvad jeg præcist ville komme frem med, med dette udover at houston er den største goat i stavox' historie

+rep

tak bro, håber du har det godt og nyder livet ❤️

  • +Rep 1
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 17/01/2024 den 10:12 PM , Houston skrev:

Ingame navn: Houston

SteamID: STEAM_0:1:43165997

IRL fornavn: Joakim

Alder: 24 år

+Rep 

 

Hvordan skal man starte ? 

Velkommen tilbage til staff. Hvis du ikke kommer in så er der en eller anden på for mange drugs. 

Du som mange andre har sagt tidligere staff som mange frygtede mig selv inkluderet. Ikke fordi du var hår men fordi du altid var fair. Du var dygtig og regner med du har udviklede dig en del og kan tage gammel faring + udvikling med i denne opgave. 

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Kære Houston.


Du får sku et +Rep fra mig.

Du virker som en rar og venlig person på serveren

Du er også en del aktiv, og opføre dig som en moden mand.

Jeg tror på du kan tage mosten som staff.

 

Med intet andet, ønsker jeg dig bare et held og lykke med ansøgningen 🙂

 

Mvh Novaaa

 

#StemPåHouston

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, Bob Johnson skrev:

En chef man aldrig troede man skulle se spille Garry's Mod igen, men der kan man bare se!

Håber fandme du bliver accepteret, det har du helt klar fortjent!

 

Savner dig, ven ❤️ 

 

Skal holdet lige samles igen? Ramme Evocity med 1000 km/t?

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Justin Bieber.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

  • -Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.