Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Novaaa


Nova0912
 Del

Recommended Posts

+rep

Nova kan til tider opføre sig lidt som et barn, men igennem noget tid har han fundet grænsen, og er efterhånden blevet en fantastisk person.

Reglerne kan altid læses igennem, som jeg selv fandt ud af, men så er det er godt at vi ikke er blinde 🙂

Han kan holde hovedet koldt, så længe at han finder interesse for det, så hvordan det kommer til at gå er op til Nova.

 

Held og lykke! 

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Rapps skrev:

+rep

Nova kan til tider opføre sig lidt som et barn, men igennem noget tid har han fundet grænsen, og er efterhånden blevet en fantastisk person.

Reglerne kan altid læses igennem, som jeg selv fandt ud af, men så er det er godt at vi ikke er blinde 🙂

Han kan holde hovedet koldt, så længe at han finder interesse for det, så hvordan det kommer til at gå er op til Nova.

 

Held og lykke! 

Tusind tak ❤️

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Stort +REP fra mig.

 

Du er sindsyg hyggelig og snakke med mens du stadigvæk har en situationsbestemt fornemmelse af hvornår du skal agere med modenhed og “storhed”.
Da vi startede som staff sammen var du ihverfald super kompetent og hurtig lærende.

Man kan ikke andet end at synes om dit staffarbejde når du kommer med dit gode humør.

 

super meget held og lykke.

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 18/01/2024 den 8:13 PM , rome skrev:

+rep 

kan reglerne 

staff før 

moden 

💣

 

23 timer siden, Flynn skrev:

Stort +REP fra mig.

 

Du er sindsyg hyggelig og snakke med mens du stadigvæk har en situationsbestemt fornemmelse af hvornår du skal agere med modenhed og “storhed”.
Da vi startede som staff sammen var du ihverfald super kompetent og hurtig lærende.

Man kan ikke andet end at synes om dit staffarbejde når du kommer med dit gode humør.

 

super meget held og lykke.

 

7 minutter siden, FlyveMaskinen skrev:

+rep
Manden er moden. Manden har alderen. Manden Er klog. Manden kan håndtere børn. Manden Kan tage besværlige beslutninger. Tidligere staff. 

tusind tak for de søde ord. Jeg sætter stor pris på det ❤️ 😄 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Justin Bieber.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.