Hop til indhold
Stavox

[Afslået] silas1


silas1
 Del

Recommended Posts

6 timer siden, Dan Landmand skrev:

-REP

  • Kan ikke finde ud af reglerne
  • Inaktiv

Hej Dan Landmand du sidder aldrig på stavox og det kan staffs også se du skriver kun dette fordi du keder dig jeg er aktiv og kan godt reglerne jeg læser op på de Nyeste regler med det samme når der kommer flere regler eller ændringer men tak for din besked
Venlig Hilsen
silas1
Discord silas18

11 minutter siden, Warmarcus skrev:

Enig.

Hej Warmarcus du sidder aldrig på stavox og det kan staffs også se du skriver kun dette fordi du keder dig jeg er aktiv og kan godt reglerne jeg læser op på de Nyeste regler med det samme når der kommer flere regler eller ændringer men tak for din besked jeg ved også at du kun skriver dette på grund af at Dan landmand siger du skal
Venlig Hilsen
silas1
Discord silas18

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, silas1 skrev:

Hej Dan Landmand du sidder aldrig på stavox og det kan staffs også se du skriver kun dette fordi du keder dig jeg er aktiv og kan godt reglerne jeg læser op på de Nyeste regler med det samme når der kommer flere regler eller ændringer men tak for din besked
Venlig Hilsen
silas1
Discord silas18

Hej Warmarcus du sidder aldrig på stavox og det kan staffs også se du skriver kun dette fordi du keder dig jeg er aktiv og kan godt reglerne jeg læser op på de Nyeste regler med det samme når der kommer flere regler eller ændringer men tak for din besked jeg ved også at du kun skriver dette på grund af at Dan landmand siger du skal
Venlig Hilsen
silas1
Discord silas18

 

Det gir' jo ingen mening.

  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, silas1 skrev:

Hej Dan Landmand du sidder aldrig på stavox og det kan staffs også se du skriver kun dette fordi du keder dig jeg er aktiv og kan godt reglerne jeg læser op på de Nyeste regler med det samme når der kommer flere regler eller ændringer men tak for din besked
Venlig Hilsen
silas1
Discord silas18

Hej Warmarcus du sidder aldrig på stavox og det kan staffs også se du skriver kun dette fordi du keder dig jeg er aktiv og kan godt reglerne jeg læser op på de Nyeste regler med det samme når der kommer flere regler eller ændringer men tak for din besked jeg ved også at du kun skriver dette på grund af at Dan landmand siger du skal
Venlig Hilsen
silas1
Discord silas18

 

Og nej har aldrig sagt til Warmarcus at han skal skrive det han skrev.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Dan Landmand skrev:

 

Og nej har aldrig sagt til Warmarcus at han skal skrive det han skrev.

Okay det bare lidt mærkeligt at han ikke har gjort det sidst jeg lavet en staff ansøgning men fair god dag Venlig Hilsen silas1 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Swrek skrev:

Super fint -REP

-Træls type

-Elendig til reglerne (relaterbart)

-Haft tidligere oplevelser med dig hvor du bare har virket ekstrem dum og høre på

-L

Hej Swrek
Hvis du har oplevelser med mig hvor jeg ikke har været så sød/dum det er helt iorden hvis du synes det så skal du også huske på at man kan altid blive bedre til er være en god person/ændre sig. Tak for at gøre mig opmærksom om dette
Venlig Hilsen
silas1
Discord silas18

  • Sjovt 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Justin Bieber.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.