Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mufasa Sarraf


Mufasa Sarraf
 Del

Recommended Posts

+ REP

Dedikeret til at skabe et bedre fælleskab. 

Har ok styr på reglerne. 

Venlig. 

Er egentligt meget chill.

Har hovedet koldt under stramme situationer. 

 

Kan kun klart anbefale i får ham tilbage igen ❤️ 

 

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Bims. Ja jeg ved skam godt det var dumt at bygge på Vejen. og valgte også at fjerne det kort tid efter 🙂

Grunden til det blev bygget istarten var simpelthen fordi politiet ikke kunne finde ud af realistiske bøder, regler osv.

Ja  jeg var kort staff sidst. grunden er jeg gik ned Med PTSD som jeg desværre har været hårdt ramt af. Og valgte derfor at tage hånd om mig selv isteden for at sidde og nørde gmod 🙂

tak for kommentaren. Håber du får en fortsat god dag 🙂

//Mufasa Sarraf

  • +Rep 1
  • Sødt 2
Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Mufasa Sarraf skrev:

Hej Bims. Ja jeg ved skam godt det var dumt at bygge på Vejen. og valgte også at fjerne det kort tid efter 🙂

Grunden til det blev bygget istarten var simpelthen fordi politiet ikke kunne finde ud af realistiske bøder, regler osv.

Ja  jeg var kort staff sidst. grunden er jeg gik ned Med PTSD som jeg desværre har været hårdt ramt af. Og valgte derfor at tage hånd om mig selv isteden for at sidde og nørde gmod 🙂

tak for kommentaren. Håber du får en fortsat god dag 🙂

//Mufasa Sarraf

Mufasa, jeg bliver desværre også nød til at give dig en -rep. At et billede af dig som bryder reglerne på dagen hvor du ansøger er tydeligvis et bevis på at du ikke er engageret nok til at blive staff.

Held og lykke i fremtiden men spar os for dine regelbrud. tak. og nu vil jeg ikke kommentere på din såkaldte ptsd sygdom, men hvis du får ptsd af at være staff på gmod så ved jeg ikke helt hvor egnet du er til jobbet.🧐

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Mufasa Sarraf skrev:

Hej Bims. Ja jeg ved skam godt det var dumt at bygge på Vejen. og valgte også at fjerne det kort tid efter 🙂

Grunden til det blev bygget istarten var simpelthen fordi politiet ikke kunne finde ud af realistiske bøder, regler osv.

Ja  jeg var kort staff sidst. grunden er jeg gik ned Med PTSD som jeg desværre har været hårdt ramt af. Og valgte derfor at tage hånd om mig selv isteden for at sidde og nørde gmod 🙂

tak for kommentaren. Håber du får en fortsat god dag 🙂

//Mufasa Sarraf

Men du siger at du begynder at bryde regler fordi politiet gør? Og efterfølgende begynder du og kalde mig for et lille barn og at jeg tuder, fordi du brød en regl og jeg kaldede case. Derfor vil jeg ikke mene du er "parat" til at være staff, da der nok er en del flere "børn der tuder i cases" -rep fra min side men held og lykke

  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Mufasa Sarraf skrev:

Ja  jeg var kort staff sidst. grunden er jeg gik ned Med PTSD som jeg desværre har været hårdt ramt af. Og valgte derfor at tage hånd om mig selv isteden for at sidde og nørde gmod 🙂

 

Helt fair, vidste jeg ikke min ven. 💖 Håber det bedste for dig og dit helbred

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Huse. 
Det var skam ikke pågrund a gmod jeg fik ptsd. Og har absolut intet på værken gmod eller spillerne at gøre. 
er da ked af så få har forstand på hvordan de psykiske sygdomme nu engang fungere.

Og alle selv staff kommer til her og der at bryde en regl eller 2 og det betyder ikke man ikke er engageret nok til at være staff.

om i giver -rep eller +rep er skam helt okay.

Håber fortsat du har en god dag Huse!


//Mufasa Sarraf

Link til kommentar
Del på andre sites

+ REP
Mufasa er en mand (eller kvinde - dette er ukendt), der kun kan beskrives som et epokegørende individ. Et individ der sætter pris på god rollespil i situationer, hvor mange andre ville ødelægge det pågældende rollespils scenarie, selvom Stavox er en RP server. Mufasa har tidligere været en del af staff-teamet, hvor han ikke kun formåede at være retfærdig og retskaffende, men også en venlig og rolig person, ikke mindst en ven, man kunne stole på og respektere. Du er utrolig venlig og sjældent i et negativt humør, samtidig er du utrolig hjælpsom overfor nye spillere. Derudover er du utrolig aktiv, samt kendt og elsket af mange på serveren. Alt held og lykke, min kære ven.

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej huldreng.

jeg indser godt det jeg sagde ikke var okay. og det vil jeg selvfølgelig gerne undskylde for.

Der var selfølgelig ingen grund til jeg skulle sige de ting.

håber ikke jeg fik trådt nogle over føderne

Igen undskylder jeg!

Håber du får en fortsat god dag huldreng


//Mufasa Sarraf


 

Hej Bims!

Tak for den søde besked ❤️
alt går bedre Og fremad.
Ingen grund til at undskylde eller noget du ikke kunne have vidst 🙂

Fortsat god dag!


//Mufasa Sarraf

Redigeret af Mufasa Sarraf
  • Sødt 2
Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Huldreng skrev:

Men du siger at du begynder at bryde regler fordi politiet gør? Og efterfølgende begynder du og kalde mig for et lille barn og at jeg tuder, fordi du brød en regl og jeg kaldede case. Derfor vil jeg ikke mene du er "parat" til at være staff, da der nok er en del flere "børn der tuder i cases" -rep fra min side men held og lykke

Tror den vigtigste del af at drage fra situationen er at Mufasa tydeligt vægter RP'eren over de mange tilfælde med spillere der spiller rollen politi, men simpelt sagt ikke er egnet. Dog skal der selvfølgelig naturligvis altid være et fint sprog, hvilket jeg dog personligt ikke har oplevet at være andet end venligt fra Mufasa. 

Forsat go' aften
Vh 1Pingu1/Dondo Mingo

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej alle sammen!
tusind tak for alle kommentarer både dem som fortæller en fejl jeg har begået men også rost mig for ting jeg har gjort korrekt!
jeg arbejder med at gøre mig selv bedre ligesom alle andre og jeres feedback går selvfølgelig ikke tabt!

Så igen tak for at bruge jeres tid herinde!

Håber i alle sammen fortsat får en fantastisk dag!

//Mufasa Sarraf
Mig.png.699550181d4d23eb4a3913711394a4b0.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Stort + Rep herfra!

Du er jo en super moden og erfaren mand

Du er en mega sjov og rar person at snakke med

Du er ogs tidligere staff og har tidligere erfaringer med staffarbejde.

Du fortjener sku pladsen i teamet.

Held og lykke!

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil bare lige give en sidste besked fra mig af inden ansøgningerne lukker

Igen TUSIND  Tak for alle beskederne.
Både dem der fortæller jeg skal ændre noget og alle de positive også!
Tak for i gav jer tid til at skrive herinde.
Håber vi får nogle dejlige timer fremover på stavox!

Held og lykke til ALLE som har ansøgt!
Fortsat god dag til jer alle!



//Mufasa Sarraf
Mig.png.699550181d4d23eb4a3913711394a4b0.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Justin Bieber.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.