Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politiet skal strammes lidt op :D


[SoulJa]

Recommended Posts

jeg syntes at politiet skal have strengere regler.... det kan godt være de passer deres arbejde.. 

men at de parkere ulovligt og køre hensyndløst er bestemt ikke i orden.... det da politiet der skal indgå som et godt eksempel på.. :D  

9 ud af 10 gange jeg bliver kørt ned på enten en  p-plads, eller på vej over gaden, bliver jeg ramt af en politibil...
OGSÅ i den modsatte side af vejenbanen, som de ikke burde være i..

syntes der er rigtigt mange der vælger og blive POLITIman  fordi de syntes det er et sejt job  ( Politibil/ uniform/ magt /våben /osv )

men de kan jo slet slet ikke finde ud af og være politiman /magtmisbrug)... :/   husk nu det er ikke alle der er sådan!!!!!.. men mange!!!... 

sidst jeg var betjent. kunne jeg flytte 7 politibiler der bare var smidt på vejen... samt jeg konfiskeret 2 private biler (de var politifolk ) men de brugte deres privat-bil.

men så blev de sure på MIG fordi jeg ikke skulle konfiskere deres bil når de var POLITI.... ( men heu det jo ikke mig der parkere ulovligt :D )

kunne være man skulle lave noget med at man skal have en del indgame play-time for og kunne blive betjent.. så dem der er politi er erfarne spiller :D 
eller noget andet.. 

syntes bare det tit man kommer ind på serveren og så er politiet en ren børnehave (ikke fordi det er unge spiller. men fordi  opførslen er helt hen i vejret)

måske andre der har noget og tilføje.. 

forsat go dag :D

Soulja 

 

 

Link til kommentar

Syntes bestemt ikke, at vi skal til at sætte stramninger på hvem der må spille som politibetjent, og hvem der ikke må. 

Jeg kan derimod godt følge dig i, at det er træls at blive CDMet af politiet, men det er jo derfor, at vi har administratorer og moderatorer til at sørge for, at det hele kører på skinner. 

 

Plejer du at kalde på en admin, når du blivet CDMet? :-)

Link til kommentar

Forstår dig godt - sommetider må man vente lidt, men det gavner altid i sidste ende. 

Jeg tænker bare lidt, hvad skulle afholde de "dårlige" betjente fra at spille mindre på serveren end de "gode" betjente. Forstå mig ret - en dårlig betjent kan have spillet flere timer end en god betjent. :-)

Link til kommentar

Altså...

jeg plejer at tage fat i de politi der køre dårligt og siger de skal følge loven osv.

hvis de så ikke gør det, eller konstant bryder loven osv som politi job banner jeg dem normalt i 30 minutter.

cdm kan jo også være fejl, det sker. Især fordi det er gmod og biler ikke altid køre for godt.

Link til kommentar
  • 1 month later...

Jeg vil give dig ret i at de skal tage sig sammen.

Men det er jo derfor vi er her ;) Vi kan sagtens tage en snak med dem, om at de skal køre ordentligt.

Dog synes jeg under INGEN omstændigheder, at vi skal lave noget som helst med du må ikke være politi og du må gerne.

Hvis en betjent kører ringe, jamen så kald på os. 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.