Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request -bims


Deagle Mester
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: Kartoffelmos

Spillerens in-game navn: bims

Dit SteamID: STEAM_0:1:158268564

Spillerens SteamID: STEAM_0:1:237384179

Tidspunkt for hændelse: 02:39

Hvilke regler er blevet brudt: RDM

Hvad skete der: blev bare skudt af bims mens jeg ser video
Beviser: Medal

Redigeret af Dealge Mester
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af Nichzar

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa.

Jeg har fået taget et kig på alt nødvendigt ghost og klip. 

På det tidspunkt hvor situationen skete var der kun 3 spillere inde (Dig, Bims, Drillepind). Det er derfor et tidspunkt hvor der er intet RP på serveren overhovedet, Det ligner så at bims og drillepind er igang med noget troll, Denne slags "Troll" er et fænomen som næsten dagligt sker på disse tidspunkter af døgnet - Det ender så med at de får skudt dig.

Desuden mistede du heller ikke noget armor og var ikke aktivt selv igang med noget RP.

 

Som følge af de faktorer mener jeg bestemt ikke at bims bør modtage en straffe. Det er selvfølgelig uheldigt at du bliver blandet ind i noget "Troll" som du ikke havde lyst deltage i. Det vil jeg gerne pånævne for bims at de skal tage hånd for. Men grundet at der ingen betydelige konsekvenser skete som følge af situationen, mener jeg ikke at det er til straffe for. Jeg lukker derfor ban-requesten nu.

 

Har du ydeligere spøgsmål, kan du sende mig en privat besked på discord eller her på forum.

Mange tak for din banrequest - Rigtig god aften!:godzing:

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.