Hop til indhold
Stavox
  • 3

Biler . Forslag


Admiral Aladeen
 Del

Spørgsmål

Hej, det mike tyson igen. 

Jeg har et forslag til biler inde på stavox, og jeg tror det muligvis har været oppe før men kan ikke helt huske...

Mit forslag er at bilerne som altid har været i bilforhandleren skal skiftes ud med nye biler i tdm cars mod. Det behøves selvfølgelig ikke være alle biler som bliver skiftet ud eller overhovdet bliver skiftet ud, men at der bare kommer nye standard biler ind i byen, så det ikke er de samme biler som altid har været der. Tror det vil gøre det fedt og unikt for folk som ikke har penge til custom biler, men eje nye unikke standard biler som alle har mulighed for at have råd til...

Håber det kan blive til en ting med nye biler i kataloget. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg vil gøre det tydeligt at biler som allerede er i cardealeren ikke bare bliver udskiftet, folk har købt de biler for eje de biler og ikke bare en ny bil senere hen.
Der bliver tilføjet biler til cardealerne engang i mellem, vi kan ikke tilføje en ny bil hver måned. Garry's mod er et gammel spil og det har sine grænser, når man over dem crasher serveren uden noget at gøre ved det.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.